słowa kluczowe: Somalia, banksterzy, glód, korporatokracja, manipulacja, mordercy w krawatach, ropa naftowa. | |||
Świat | 2012.12.17 11:42 22:35 |
Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | MatiRani | ||
mechanizm niszczenia krajów szeroko stosowany przez korporatokracje | |||
20 lat wojny domowej, dziesiatki tysiecy ludzi zmarlo z glodu. Walka gangów, bezprawie... Wedlug ONU najgorzej jest w poludniowym Bakool i dolnym Shabelle, regionach pod kontrola milicji Al Shahab. ... no wlasnie, ruch Al Shahab jest stworzony przez Arabie Saudyjska i jest pod troskliwa opieka tzw. Western intelligence agencies. | |||
Dzienniki od jakiegos czasu bombarduja nas reportazami, ze w Somalii dzieci gloduja. Nagi fakt. Wiec troche o tym dlaczego... 20 lat wojny domowej, dziesiatki tysiecy ludzi zmarlo z glodu. Walka gangów, bezprawie... Wedlug ONU najgorzej jest w poludniowym Bakool i dolnym Shabelle, regionach pod kontrola milicji Al Shahab. ... no wlasnie, ruch Al Shahab jest stworzony przez Arabie Saudyjska i jest pod troskliwa opieka tzw. Western Intelligence Agencies. Islamski milicje/gangi sa popierane przez tychze - Western Intelligence Agencies - razem z AL Qaeda i ruchami jihad w wielu krajach - ostatnio szczegolnie jest to widoczne w Syrii i Libii. Wracajac do Somalii - byl to kraj samowystarczalny zywnosciowo w latach 1970 lecz na poczatku lat 1980 zdestabilizowano jego ekonomie i rolnictwo zniszczono. Byl to wstep do wojny domowej w 1991r. Chaos socjalny i ekonomiczy wytworzony przez "ekonomiczne leki" IMFu stworzyl fundamenty popieranej przez USrAel wojny domowej. Opustoszaly kraj kryje w sobie bogate zloza ropy... 66% powierzchni dostalo sie firmom Conoco, Amoco, Chevron i Phillips tuz przed przewrotem stanu w 1991. Chronologia ii strategia niszczenia: 1. Podstawa ekonomii byla wymiana miedzy pastuchami - 50% ludnosci - a drobnymi rolnikami. W latach 70 rozwinela sie hodowla i zaczal sie eksport miesa dajacy 80% zyskow eksportu kraju. Somalia byla praktycznie samowystarczalna zywnosciowo. 2. Na poczatku 80tych IMF - World Bank zainterweniowal i poglebil kryzys w rolnictwie. Reformy aby poprawic splaty dlugu - glównie instytucji z Washingtonu - uszkodzily delikatna rownowage handlowa kraju. 3. Destrukcja rolnictwa - zmiany te zwiekszyly zaleznosc Somalii od importu zboza. "Pomoc" zywnosciowa wzrosla 15 razy. Zewnetrzne dostawy zastapily na rynku kraju obrót lokalnymi ziarnami. Dewaluacja szylinga wymuszona przez IMF w 1981r podniosla ceny paliw, nawozów sztucznych i sprzetu rolniczego. Sila nabywcza miastowych spadla, zarzucono prace nad irygacja, deregulacja rynku pograzyla rolników w kryzysie, plajtowali masowo. Ziemie najlepsza kupowali zamozni usilujac wprowadzic uprawy szlachetne, jak owoce, olejne i bawelne ale bez rynków zbytu. 4. W polowie 80 wzrosly drastycznie ceny szczepionek i leków dla bydla. Sprywatyzowano uslugi weterynaryjne. Zaniechano magazynowania paszy na ciezkie miesiace. Skomercjalizowano zasoby wodne. Wynikl z tego spadek poglowia bydla. Pojawily sie choroby i skonczyl sie eksport. Klienci z dawnych lat przestawili sie na mieso z Australii i Europy. Na stale.... 5. Niszczenie panstwa. Nalozone restrykcje spowodowaly spadek 85% wydatkow na rolnictwo, 3 krotny spadek wydatkow na uslugi zdrowotne, rzad finansowal sie ze sprzedazy "zatrutych" darow z zewnatrz co poglebialo kryzys na rynku wewnetrznym. W 1983 wydawano na szkolnictwo jeszcze 82 dolary na osobe, w 89 juz tylko 4!!! Male farmy padly na skutek zalewania rynku subsydiowanym zbozem z USA. Place w administracji spadly o 90% w porownaniu latami 1975. Program World Bank poprawy plac polegal na zwolnieniu 40% pracowniikow. W 1989r obsluga pozyczek stanowila 194% zarobkow z eksportu. Skonczyly sie pozyczki. Wyniki mamy dzisiaj widoczne, bieda, glód, brak wody, choroby ... Jest jeszcze gorzej, bo podobny proces odbywa sie dalej w innych czesciach Afryki, gdzie oparte na hodowli bydla kraje zalewane sa nadwyzkami produkcyjnymi z JEuropy i USrAela. MLR Lepiej jest to napisane na www.globalresearch.ca | |||
a bedzie jeszcze gorzej |
6861 odsłon | średnio 5 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 11:51 | |||
Czy taki obrót spraw jest wypadkową interesów, czy celem? Jeśli celem, to czyim i co ten ktoś / to coś z takiego zniszczenia ma? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
w.red, 2012.12.17 o 12:37 | |||
Moim zdaniem to cel i skutek dla osiągani przez korporacje zmaksymalzowanych zysków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 12:54 | |||
Czyli nie wynik knowań mędrców syjonu, zaspokających swe perwersyjne ułomności? No to nie wiem, Szlachetny W.Redzie, czy nie zostaniesz zaraz za taką opinię wypolaczony i okrzyknięty żydoagentem. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Adam39, 2012.12.17 o 13:47 | |||
Ty już ich tak Mufti nie wybielaj. A kto stoi na czele korporacji, które na tym zyskują. Otrzymują ziemię , wodę i bogactwa naturalne we władanie za przysłowiowe grosze, stosując przy tym genocyt miejscowej ludności, nie licząc się zupełnie z cierpieniami ludzi. Chyba że dla nich to bydło w ludzkiej skórze. Tak jak zabijanie przez nich koszerne bydła, nic to że bydło umiera w męczarniach, ale zgodnie z ich religijnymi nakazami. A co się dzieje z Palestyńczykami, równie bezkarnie mordowanymi i ciemiężonymi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 13:49 | |||
Jasne, jasne. Domaganie się rzetelności, obiektywności, a już szczególnie rozsądku to wybielanie Żydów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 19:51 | |||
Banksterzy sa pochodzenia zydowskiego. Banksterzy zarzadzaja koroporatokracjami. Korporatokracje niszcza kraje, rzady, narody. Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Adam39, 2012.12.17 o 20:09 | |||
Mati, myślę że na twoje pytania, lub stwierdzenie(zresztą oparte na faktach) mogło by opowiedzieć kilku udzielających się blogerów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 21:34 | |||
Drogi Adamie - brak im "guts" aby wbrew faktom cos pisac. NIE MA ZLA powszechnego, Ludzkosc dotykajacego, które nie byloby wywolane przez pazernosc, pogarde, bewzglednosc czy glupote ZYDÓW! Nieprawdaz? ( Adamie, ja rozumiem gleboko jak mysla Lona czy Mufti, I've been there, I've done it... ) serdecznie MLR P.S. Nie wchodze do sklepów na których nie pisze "Wesolych Swiat BOZEGO NARODZENIA"!!! ( JASNE?! ) TO NIE DO CIEBIE, TO HASLO DLA WSZYSTKICH! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
w.red, 2012.12.17 o 21:45 | |||
Nie widzę potrzeby by tłumaczyć to co jest oczywiste. Takie są po prostu fakty. Z resztą czego się można spodziewać po potomkach Fenicjan. Nawet założywszy że idzie tu o nację to prawdziwe jest to twierdzenie dla ich mentalności z której dla świata stworzyli wzorzec. Równie dobrze zamiast "żydami" mogliby się nazwać Reptylianami, a i tak nie pozbyliby się swojego piętna. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 22:15 | |||
Ela Gawlas sie klania... zza grobu ;-) MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Adam39, 2012.12.17 o 22:43 | |||
Mati, a kto o ś.p. Elżbiecie Gawlas, o tej wielkiej patriotce i człowieku prawdziwej historii, wspomniał na tym portalu. Dla niektórych wielkim patriotą jest sprzedawca Polski, żyd Kukliński. I o nim toczy się dyskusja po obejżeniu piarowskiego filmu. Pozdrawiam P.S. Dla mnie jest to żenujące, na jakby polskim portalu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 22:47 | |||
Dyskutujmy wiec o Eli! ( tylko nie o jej reptykianskiej dewiacji!) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 22:55 | |||
O, cieszę się że Pan o tym wspomniał. Chociaż zapewne tylko dlatego nazywa Pan to "dewiacją", że reptylianie odciągali uwagę p. Elżbiety od Żydów? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:03 | |||
MUFTI!!!! SZUKASZ GUZA, ZDECYDOWANIE! To moze mlodziezowa mania prowokowania????? Chrzanienie o jaszczurkach jest banialukowaniem i, w jej przypadu, stacza chyba demencja.... Wszystko czynia LUDZIE. Za wszytko LUDZIE sa odpowiedzialni. Konkretni. Imie i nazwisko. Polska ropier...a GEORGE SOROS. Ponial? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 23:11 | |||
Tak, tak. A Polacy byli w tym czasie zajęci uprawianiem zoologicznego antysemityzmu. Biedni przeczyści nieskalani. Nie-odpowiedzialni. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:31 | |||
Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... Mufti, migasz sie... wykrecasz... a tu masz cyborga przed soba... zimnego jak 1000 razy przekuwana katana a zapalczego jak proch suchy... ONLY ARGUMENTS, JEDI, NO ARGUMENTS NO DEAL! Nie mysl ze jakies jedi wplywy na nas dzialaja, my Wattos ich nie odczuwamy... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 00:33 | |||
Było o Czyngiz-Chanie na przykład. Ale przecież już tyle razy mówiłem - ZAWSZE gdzieś się znajdzie Żyda, zawsze się znajdzie rudego, Chińczyka, nawet ciotkę Zuzę (podobno między dwojgiem dowolnych ludzi na kuli ziemskiej jest odległość 6 oczek sieci znajomych) - kwestia tylko jak uparcie się szuka. Nie tylko Żydzi robią to, co się dzieje. Nie WSZYSCY Żydzi są tacy, jak w opisach. Z ostatnich rozmów widzę jak na dłoni, że sporo tego antyżydzizmu to brednie i choróbska, z którymi żaden zdrowy człowiek nie chce mieć nic wspólnego. Nie mają nic wspólnego z lepszym rozeznaniem w rzeczywistości. Nie pomagają działać. No i proszę wybaczyć, ale jeśli Stalin Żyd, Mao Żyd i Mufti Żyd, to na świecie zostało może z pięciu nieżydów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 10:54 | |||
1. Czyngiz Chan nie pasuje, dzialal bez pobudek niszczenia ludzkosci tylko dla powiekszenia kraju - INTENCJE SA WAZNE. IWS oraz IIWS zostaly wywolane przez zadnych zysku i wyniszczenia chrzescijantwa banksterów. 2. Lenin i Mao moze byli a Stalin to nie wiem... ale zlem byl socjalizm na bazie którego dzialal Stalin - teroria stworzona przez zydów. Dalej krecisz, Wacpan, migasz sie od odpowiedzi... ;-) pozdrówka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 11:45 | |||
Czyngiz Chan nie pasuje Tzn. Czyngiz Chan nie był Żydem? "Po intencjach ich poznasz" - ooo, gratuluję. To nawet ostrzej, niż "po oczach". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 12:09 | |||
Czyngiz Hana panstwo upadlo i juz go nie ma... Zydzi buduja swoje imperium dzisiaj i jak dojda do pelnej wladzy to zniszcza nasza cywilizacje. I nas. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 12:33 | |||
Tak, tak, przecież ogłosili to w "Protokołach". A potem co? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 19:59 | |||
Jak pozyjesz to sie dowiesz... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Napisze ktos wreszcie, jakie ogólne zlo i tragedie Ludzkosci nie sa spowodowane przez Zydów?... | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 22:24 | |||
Takiej właśnie odpowiedzi się spodziewałem :) Coś mało owocna ta "wiedza" o żydowskich knowaniach. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Tragedie Ludzkosci SA spowodowane przez Zydów, nieprawdaz?... | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 23:11 | |||
Mufti, bede unikac dyskusji z Toba na ten temat - robisz uniki co rusz a to jest bezproduktywne. Wiec moze lepiej nie bede tracil czasu i poswiece ten ograniczony zasób naturalny bardziej intratnej produkcji. Dzieki za stymulacje intelektualna, na pewno mi sie przyda, ale czas piac sie wyzej pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tragedie Ludzkosci SA spowodowane przez Zydów, nieprawdaz?... | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 23:22 | |||
Nazywanie odpowiedzi innej, niż się oczekuje "unikiem" nie zaprowadzi daleko. Niemniej, życzę powodzenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tragedie Ludzkosci SA spowodowane przez Zydów, nieprawdaz?... | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 23:45 | |||
Nie ciesz sie zawczasu... jeszcze tu troche pobruzdze, dla zasady i ksztalcenia Rodaków... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tragedie Ludzkosci SA spowodowane przez Zydów, nieprawdaz?... | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.19 o 00:05 | |||
O, też jesteś Żydem? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 22:54 | |||
Pani Gawlas parę razy była wspominana. Można skorzystać z zakładki "szukaj", by się o tym przekonać. Co więcej, zaczątki jej stron www są na tym samym dysku, co Polacy.eu.org egawlas.homeunix.net Niestety nie udało się skompletować i uporządkować, a następnie w jednym miejscu opublikować rewelacji odkrytych przez p. Elżbietę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:06 | |||
"Rewelacji" i "odkrytych" ????... prffff... Czytanie w internecie zamieszczonej propagandy idelalistycznej David Icke i podobnych nawiedzonych, jak Hanys, to nie sa odkrycia, to sa bzdety... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 23:09 | |||
Powinienem był to wziąć w cudzysłów, ale z rozpoznawaniem reptilian i Sumeryjczyków idzie mi nawet gorzej, niż z Żydami, więc wolałem nie ryzykować. Jeszcze by ktoś się dopatrzył rozdwojonego języka pod turbanem... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:11 | |||
Eh.... nie jest tak zle, reptilianie nie maja ogonów a zydzi je maja oskrobane... 8 dnia zycia... ;-) WAZNE SA INTENCJE! Panie Ela je miala dobre, byle zyd ma je zle... TOUTE LA DIFFERENCE, mon cher, TOUTE LA DIFFERENCE!!!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 23:13 | |||
Nie ukrywam, że aż poszedłem na stronę obejrzeć sobie intencje. No i nie wiem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:25 | |||
U Eli byly dobre, gaworzylem z nia... a ze Bóg nie dal jej okazji poznania cybernetyki to nie jej wina.. ale z kolei to na nas naklada obowiazek, Panie Mufti... i nie lzia sie migac od niego ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.22 o 02:58 | |||
Tak - maksymalizowanie zysków i posiadanie niejako "na wlasnosc" nowych terenów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
janekk, 2012.12.17 o 21:37 | |||
MatiRani, w USA był czy może dalej działa murzyński działacz który apelował do rządu aby nie udzielał pomocy murzynom bo toere ich tylko demoralizuje utrwalając tylko ich dotychczasową sytuację. Weźmy nawet zwierzęta utrzymywane przez ludzi - po zaprzestaniu karmienia niechybnie zginą gdyż zatraciły zdolność samodzielnego zdobywania pożywienia. pozdr. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 22:02 | |||
Racja, sluszna racja! ( Na Patagonii nie wolno dozywic owiec,... jak raz zauwaza, ze moga dostac zarcie za friko, to potem same nie szukaja sie wyzywic szukajac trawy pod sniegiem. Natomiast puszcza sie wtedy konie na pastwiska, bo ich kopyta lamia powierzchnie twarda lodu i owce sobie wygrzebuja reszte... ) .... byloby tak samo z ludzmi?????'.... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Polskę i skazano na śmierć tysiace osób? | |||
Jacek, 2012.12.17 o 22:44 | |||
Bliższa ciału koszula. Synteza dokonań mile widziana. Somalii oczywiście współczujemy (i większości państw) Wytoczono wiele dział przeciwko państwom narodowym i ludzkości wogóle. Czy zdajemy sobie z tego sprawę? W głowie się nie mieści ile organizacji i instytucji jest w to zamieszanych (czasami bardzo niewinnie wyglądających) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Polskę i skazano na śmierć tysiace osób? | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 22:50 | |||
Nieprawdaz???!!!! Na przykladach nam sie uczyc, z dalekich oszustw konsekwencje dla nas wyciagac... Czym sie róznil import ryzu od importu bezclowego zboza ( ZAMORDOWANY Lepper sie klania zza grobu ) czy gorzaly????? no CZYM!!!???? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Polskę i skazano na śmierć tysiace osób? | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 22:57 | |||
W głowie się nie mieści ile organizacji i instytucji jest w to zamieszanych Nie samo się miesza! To Rotszyld miesza! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Polskę i skazano na śmierć tysiace osób? | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:09 | |||
OH! surprise, supreme surprise... Czerwonyszyld , 250 TRYLIONÓW dolców stanu posiadania... z takim kapitalem mozna sie mieszac.... temi recami Sorosa... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Polskę i skazano na śmierć tysiace osób? | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 23:10 | |||
No. Toż przeca mówię. Żyd. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Polskę i skazano na śmierć tysiace osób? | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:13 | |||
SLUSZNIE MÓWISZ, SLUSZNIE... abstra-HUJ-ac od pochodzenia, straszny SQOORVY-son! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:40 | |||
Logo jest dobre - ONZ to prywatna firma Rockfellera... przez babcie kuzyna Rockefellerów... pozyczyli mu kase na "inwestycje"... A KTO W 1773r udostepnil kase Rothschild'owi na inwestycje jaki zrobil z kolegami któczy sie u niego zebrali aby zaczac realizowc plan podboju Swiata poprzez dominacje PIENIADZA? no KTO!!!!???? Moze potomek tych, co finansowali Cromwella? 1640... myslenie nie boli.... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Mila niespodzianka - Stopsjonizmowi opublikowal ten artykul | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 18:09 | |||
Ciesze sie ;-) MLR stopsyjonizmowi.wordpress.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
janekk, 2012.12.20 o 16:45 | |||
MatiRani, ty i inni użytkownicy wspomóżcie Zenka w blogerskim trudzie zamieszczając częściej swoje notki na stronie głównej bo mnie wypadło dwóch blogerów (dość aktywnych) U Zenka na blogu zamieściłem oświadczenie jak niżej Niniejszym oświadczam że artykuły autorstwa panów Christo i Muftiego uznaję za spam i od dziś nie będę ich ani wpisów pod nimi komentował | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.20 o 18:46 | |||
Janekk, nie powiem ze rozumiem 100% to o co prosisz ale, jak juz raz czy dwa napisalem: 1. Przestaje odpowiadac na komentarze Muftiego - mija sie z celem, nie odpowiada na zadane pytania, kreci albo odpowiada pytaniami. 2. Komentuje wiecej u Zenona. O to Ci chodzilo? pozdrawiam MR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.20 o 19:34 | |||
janekk. "Nie płacz - kupię Ci chechłacz", jak to ktoś (ciekawe kto?) swego czasu podsumował polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
janekk, 2012.12.20 o 22:20 | |||
MatiRani, mam po prostu nadzieję że ty i inni użytkownicy dorzucą parę tekstów na stronę główną bo ostatnio niektórzy wrzucają tam zgniłe jaja a jaka może być dyskusja o zgniłych jajach? pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jak zniszczono Somalie i skazano na smierc tysiace osób | |||
MatiRani, 2012.12.20 o 22:28 | |||
ok, zrozumialem, dzieki za sprecyzowanie... wrzucilem cos nowego na kolumne LINKI . Co do pisania samemu, to jeszcze nie czuje sie na silach... ale trenuje ;-) serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |