
| słowa kluczowe: Buzek, EU, Jerzy Buzek, Unia Europejska, antysemityzm, nagroda, Żydzi. | |||
| Linki, cytaty, nowiny | 2012.04.02 13:01 18:16 | ||
Buzek nagrodzony przez Żydów | (poleca Piotr Świtecki) | ||
|
| |||
| BRUKSELA (EJP) -- Były przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek z Polski został nagrodzony przez Konferencję Rabinów Europejskich (CER) pierwszą "Nagrodą im. Jakobovits'a od Europejskiego Jury" ("Lord Jakobovits Prize of European Jury") za swoje wysiłki wpierające polskie i europejskie żydostwo. Ceremonia wręczenia nagrody odbyła się w głównej synagodze w Brukseli. "Przez wiele lat Jerzy Buzek był wielkim przyjacielem narodu żydowskiego. Zarówno jako premier Polski, jak i przewodniczący Parlamentu Europejskiego budował mosty, energicznie zwalczał antysemityzm, pomagał utrzymać pamięć o Zagładzie i wspierał państwo izraelskie" - powiedział wręczający nagrodę Rabin Goldschmidt, przewodniczący CER i Główny Rabin Moskwy. Częścią ceremonii, w której uczestniczył także obecny przewodniczący Parlamentu Europejskiego Martin Schulz, była specjalna modlitwa za ofiary strzelaniny w Tuluzie. W swoim przemówieniu Schulz powiedział zebranym, że zabicie żydowskich dzieci w szkole w Tuluzie było "strasznym szokiem". Podkreślił też rolę integracji europejskiej po Holokauście i stwierdził, że wiele różniących się kultur uformowało bogactwo i wielkość spuścizny kontynentu europejskiego. | |||
| Na fotografii: Jerzy Buzek (z prawej) odbiera nagrodę od przewodniczącego Konferencji Europejskich Rabinów, Pinchasa Goldschmidta. Źródło: | |||
| 3523 odsłony | średnio 5 (3 głosy) |
| zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.04.02 o 14:28 | |||
| Win szuje my. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Zenon Jaszczuk, 2012.04.02 o 15:24 | |||
| Christo. Ja skreślam win i my. Z resztą się zgadzam :-))) Pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Piotr Świtecki, 2012.04.02 o 15:31 | |||
| Zenon. Nie rozumiem - co Ty masz do Żydów? Jakby ktoś dobrze robił Polakom i one (te Polaki) by go nagradzali, to też byś się czepiał? Ja to tylko jednego nie rozumiem. Że ten Buzek z Polski - a u niego wcale antysemityzmu nie stwierdzono... A Żydzi - proszę, jakie une otwarte, bez uprzedzeń, Polakom przyjazne i nagrody dają. Żyć nie umierać! Kochajmy się! Um-ta-rara! | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Zenon Jaszczuk, 2012.04.02 o 15:40 | |||
| Mufti. Dobrze wiesz, że ja do żydów nic nie mam. To oni mają coś do mnie, do nas Polaków. Ja im tylko grzecznie "odpowiadam" na szkalowanie Polski, Polaków. A, że buzek z Polski to nic dziwnego. Cały Izrael po powstaniu mówił po Polsku. Oczywista oczywistość to duchy żydowskie, bo jak wiesz wszyscy żydzi "Polscy" zginęli kilka razy po 6 000 000 . Oczywiście zależy od zapotrzebowania, raz wszyscy, raz nie wszyscy itd. Bucek jest z tych co z racji urodzenia muszą być odznaczeni. One lubują sie odznaczać za wszystko i za nic. Pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Piotr Świtecki, 2012.04.02 o 15:49 | |||
| Zenon. Czasem piszesz tak, jakbyś nie do końca wierzył w genetyczny polski antysemityzm. A ja nie wiem, czy takie powątpiewanie już aby nie podpada pod jakiś postępowy a tolerancyjny paragraf? Ten postęp i tolerancja ostatnio tak szybko postępują, że człowiek nie nadąża... | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Zenon Jaszczuk, 2012.04.02 o 16:48 | |||
| Mufti. Wiem, że podpadam bo nie wierzę. Jak sie znajdzie ktoś, kto mi wytłumaczy co to jest antysemityzm, to może uwierzę. Narazie znam antypolonizm, gdzie to wszyscy wyssali z mlekiem matki. Wszystko inne to zasada złodzieja - łapaj złodzieja. Dlatego jak Rokita, olewam ......... Pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Piotr Świtecki, 2012.04.02 o 17:14 | |||
| Cytuję za Antysemityzm – postawa wyrażająca uprzedzenie, niechęć, wrogość i dyskryminację Żydów oraz osób pochodzenia żydowskiego, postrzeganych jako grupa religijna, etniczna lub rasowa, z powodów religijnych, gospodarczych lub politycznych. Trochę to wyjaśnienie mętne, fakt. Nie ma np. ani słowa o tym, czy owa "niechęć" jest zasadna, czy nie. Czyli nawet jeśli by była zasadna, racjonalna, mająca podstawy - to i tak to będzie antysemityzm. No i nie rozumiem - czy to znaczy, że póki się nie doda dwóch do dwóch, nie dostrzeże ogólniejszej prawidłowości, a jedynie będzie widzieć pojedyncze oderwane od środowiska, formacji umysłowej itd. osoby, to do tych pojedynczych osób można sobie żywić niechęć i to antysemityzmem nie jest? I to nawet z powodów religijnych? Eh, nie na gojski turban to wszystko... | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Zenon Jaszczuk, 2012.04.02 o 18:05 | |||
| Mufti. A więc mnie nie dotyczy. Bo mnie naprawdę nie interesuje jak Izraelczyk w sklepie izraelskim politykuje z innym żydem, czy jak sie w tym sklepie gospodarzy, albo jakie modły uprawia. Mogą tam sobie robić co chcą. Nawet mnie nie interesuje czy to jest żyd, pół żyda, czy ćwiartka żyda. To jest ich zabawa i niech się bawią. Pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Jacek, 2012.04.02 o 23:01 | |||
| Zenek, przy okazji B. i A. Rotfeld został odznaczony. Hurt jest tańszy. Szkoda,że nie zauważyłeś. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Zenon Jaszczuk, 2012.04.02 o 23:43 | |||
| Jacek. Aż tak się tym nie interesuję. Jak wiesz te wszystkie "odznaczenia" straciły znaczenie. Sami swoi sie bawią. Pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| MatiRani, 2012.04.03 o 02:49 | |||
| Rozstrzelac z Zdrade Stanu razem z Balcerowiczem | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Jacek, 2012.04.03 o 10:42 | |||
| Nie popieram takich działań. Są inne metody resocjalizacji. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| MatiRani, 2012.04.04 o 01:28 | |||
| Ok, masz racje: kamieniolomy, uczenie dzieci z syndromem Down, itd... | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Leszek, 2012.04.09 o 11:11 | |||
| najelpszą resocjalizacją dla Buzka byłaby praca w państwowym gimnazjum do śmierci. Zakosztowałby efektów swoich reform za które go nagrodzili. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| MatiRani, 2012.04.10 o 01:27 | |||
| ok, niech bedzie... ale premia tylko za wyniki w nauczaniu i okazane najtrudniejszym uczniom cieplo, ok? | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Leszek, 2012.04.10 o 12:18 | |||
| jaka premia? Najpierw będzie musiał przejść staże i drabinę awansu zawodowego z egzaminami, zacznie od stażysty za 1200 netto i dostanie parę razy koszem na śmieci, jak to bywa w gimnazjach, usłyszy to i owo, ale reguły będą takie, że zmieniać pracy mu nie wolno, ma się meldować codziennie o 7.30, a na dyżurach reagować na przemoc w szatniach. Za każdy unik, zmniejszenie dodatku motywacyjnego w najlepszym a sprawa cywilna o odszkodowanie w najgorszym razie. Tak, że będzie świadom, że uniki oznaczają, że coraz większą proporcję pensji będzie musiał wydawać na dodatkowe doubezpieczenie się od OC. Wreszcie jak przeholuje z reakcją, może trafić za kratki z paragrafu karnego. A w kiciu ... ktoś go sobie przypomni w mycce i może być różnie. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| MatiRani, 2012.04.11 o 02:44 | |||
| Jak go znam, to wybierze kamieniolomy ( nie znam go, co prawda, ale chyba tez bym je wybral ) ;-)))))))))))) | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| PP, 2012.04.10 o 11:52 | |||
| Mamy najbardziej przyjacielskie władze na świecie... | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| MatiRani, 2012.04.11 o 02:46 | |||
| Sami przyjaciele... miedzy soba. Maja wrogów zewnetrznych - Polski Naród. I zelazne zasady: raczka myje raczke a obie myja twarz... | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| PP, 2012.04.11 o 11:13 | |||
| Właśnie przeczytałam u Ziemkiewicza coś w stylu: "nasza pozycja w Europie rośnie, jest już tak wysoka, że posyłają nas po piwo i chwalą, że szybko je przynosimy"... | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Buzek nagrodzony przez Żydów | |||
| Piotr Świtecki, 2012.04.11 o 11:49 | |||
| Ciekawe są te wszystkie redaktory, co to im grubo po czterdziestce (i po kilkunastu jeśli nie kilkudziesięciu latach obrabiania kory tubylcom) nagle wraca wzrok i rozum. Ale, jak to mówią, lepiej późno, niż wcale. Tylko że to nawrócenia to prawdopodobnie kolejna "mądrość etapu". | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| © Polacy.eu.org 2010-2026 | Subskrypcje: | ↑ do góry ↑ |