słowa kluczowe: BendB, Dworak, O Rydzyk, Polacy, Polska, Radio Maryja, Telewizja Trwam, koncesja, nocna zmiana, wrogowie. | |||
Polska | 2012.02.08 20:23 |
Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | Zenon Jaszczuk | ||
Dlaczego agentura obawia się przekazu tych mediów?!! | |||
W obszernej debacie na temat ACTA zaginął jakby temat walki agentury przeciw mediom o. Rydzyka. A to bardzo istotna sprawa, dotycząca większości Polaków. Nie będzie to apel do..... | |||
Postanowiłem na tematy religijne się nie wypowiadać. Wiara jest, albo jej nie ma. Dociekac dzisiaj kiedy i którędy, o której godzinie szedł Pan Jezus wydaje mi się dziwne. Może mi sie żle wydaje. Wiem napewno, że jestem za mały do rozpatrywania tych spraw. Jednak na temat Radia Maryja, Telewizji Trwam mogę kilka własnych słów powiedzieć. Może bardziej o wrogach tych rozgłośni. Nie, nie jestem "dewotką", nie jestem fanem o.Rydzyka. Radio Maryja czasami słyszę w oddali, ktoś inny słucha od godziny 13-14. Są ciekawe i mniej ciekawe rozmowy. Jedno jest pewne, są spokojne. Taka normalna rozmowa między osobami cywilizowanymi. No, czasami o Rydzyk się "wcina". Ilu by rozmówców nie było, słychać co mówią i jak mówią. A to rzadko spotykane w przekaziorach antypolskich, wręcz jest to poziom nie osiągalny. Proszę sprawdzić samemu. Telewizji Trwam nie posiadam, więc nic nie mogę na ten temat powiedzieć. Jednak napewno kiedyś oglądałem antypolską Telewizję zainstalowaną w Polsce- tzw jedynka, dwójka, polsat. Jak panstwo wiecie - nie oglądam. Zbrzydła mi doszczętnie. Tam widziałem kupę wariatów chcących zrobić z ludzi idiotów. I co gorsza to robią cały czas. Krzyki, wrzaski, wszyscy na raz chcą powiedzieć bzdety, oszustwa które nikogo nie interesują. To jest straszne. Proszę zwrócić na to uwagę - wszyscy. Sądząc po Radio Maryja jestem pewien, że tak samo dyskusje trwają w Telewizji, a może lepiej niż nawet w Radio Maryja. dlaczego tak sądzę? Ot tak sobie; mając oczy, uszy i zapewne troche rozumu. Czy Radio Maryja i Telewizja Trwam mówią zawsze prawdę i tylko prawdę. Pewnie też nie, moze się boją, może nie chcą. Nie podobały mi sie agitacje za politykami. Okazywały sie błedne. I to zapewne nie wina o. Rydzyka. Nie mamy z czego wybierać. Bo ci ludzie i partie są nam obce, narzucone. Oni zawsze zawiodą Polaków. Słyszałem kiedys wypowiedz o. Rydzyka, że musimy wybrać mniejsze zło. Czytam to samo na portalach. I tutaj nie zgadzam się z o. Rydzykiem i z tymi internautami. Zło trzeba wyeliminować, wyskrobać do czysta. Bo jak wiemy zmiany nazwy partii są fałszywą flagą już z założenia. Dlatego proszę o. Rydzyka i internautów, cały czas jesteśmy w malinach. I bedziemy. Po za tym wiekszośc informacji jest dobra, prawdziwa na ile pozwalaja warunki. Myślę, że o. Rydzyk wie gdzie jest niepisana granica. Ja to często słyszę, że granica jest dla mnie za wcześnie widoczna. Tylko co ja mogę o tym wiedzieć, gdzie..... Wiedzą to napewno WROGOWIE POLSKI I POLAKÓW. Bo oto zmówili się, dostali rozkazy, zlikwidować Radio Maryja a tym bardziej Telewizję Trwam. I kręcą jak durny bączek puszczony w ruch. Ośmieszają sie wymyślaniem idiotycznych przeszkód - tak zostali oszuści wyszkoleni. Jak mogą się tak zachowywać dorośli ludzie??? A kto powiedział, że oni są dorośli?!! Aż zapytam czy to napewno ludzie?!! W tym zamieszaniu w sprawie następnej hucpy ACTA zaginął nam o. Rydzyk z kładzinymi mu kłodami pod nogi. To nie tylko kłody pod nogi o. Rydzyka, to kłody pod nogi Polski i Polaków. To kłody rzucane przez wrogów naszej kochanej Ojczyzny. Zamknąć, zniszczyć, zlikwidować, zamordować prawdę. Rządząca agentura w najnowszej historii Polski, czyli od roku 1989 boi się prawdy jak diabeł święconej wody. Kim jest w tej sprawie śmieszny Dworak, oszczędzę sobie wywodów na jego temat. Jest nikim, jest pachołkiem wykonującym rozkazy. Oni wszyscy dla nas Polaków są nikim. To buldorzery niszczące na rozkaz Polskę i Naród Polski. Oj, przesadziłem, to są małe buldorzerki za miskę srebrników. Widzimy jak ich traktują na "salonach" nawet Europy!!! To tak jak każdy policjant ci powie - kapuś, to szmata nawet dla policjanta który korzysta z jego donosów. O. Rydzyk - po owocach ich poznacie- (o czym pisałem w/w) - to ojciec popierał Kaczynskich. A oni "powołali" BendB . Tutaj jest przyczyna, oni zapowiedzieli walkę z ojcem i z Polską. To są dzisiejsze owoce. Pozdrawiam panstwa.
| |||
Bóg, Honor, Ojczyzna. |
3501 odsłon | średnio 5 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Leszek, 2012.02.08 o 20:31 | |||
Dużo prawdy tam kiedyś mówili. To co krążyło w środowisku na pocz. l. 90tych było rozwijane w RM. Kiedyś się tam dodzwoniłem żeby pogadać o oświacie i jak przedstawiłem swoje koncepcje, to zostałem pryncypialnie skrytykowany przez jakąś siksę, autorytet. I tak bywa. Cóż, generalnie dość tradycyjnie wąski sposób myślenia na pewne sprawy, ale co tam będziemy za dużo oczekiwać. W tym co najważniejsze, w mówieniu prawdy o Polsce, robili/robią(?) kawał dobrej roboty i ich popieram. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.08 o 20:51 | |||
Leszek. Napewno masz rację. Delikatnie to zaznaczyłem, że za wcześnie widze granicę w programach. A może dlatego, że słabo się wschłuchuję.Dlatego popieram, że robią może tyle ile mogą. Oby to może było prawidłowo skierowane. Bo jeśli są inne przyczyny...Jednak jeśli az tak bardzo przeszkadzają agenturze, widocznie, robią dobrą robotę. Pozdrawiam Ps. Leszek. A może jako minister oświaty w wolnej Polsce machnij kilka art. na temat programu, oswiaty, historii,lektur - prostym językiem. Bo widzimy, że wszystko likwidują. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Leszek, 2012.02.08 o 21:01 | |||
Pewnie, że przeszkadzają. I to nie tylko agenturze. Bo cały establishment dogadany z NWO. Mnie najbardziej denerwowało, że dali się ustawić do bicia jako representacja umysłowości "niewykształconych z Polski B" Za bardzo odwoływali się do bardzo konkretnych środowisk i zakompleksione miastowe kupiły etykietę i niestety do powszechnego dyskursu weszło "radyjo", pewnie trochę przez ekspertów takich jak ta pani od oświaty (jak jej powiedziałem, że powinno się nawiązywać do założeń Montessori, to się zjeżyła, pewnie jej się pomyliło z Waldorffem czy Steinerem... na co jej mówię że Montesori była zdeklarowaną katoliczką ... i szczęka opadła) Było Ojcu prowadzić z tylnego siedzenia i na frontmanów wysyłać z jednej strony jednego z tych księży, nie pamiętam, Jacek (ładnie i inteligentnie mówił dość niskim spokojnym tonem) i może współgospodarzem, zrobić jakiegoś świeckiego typu Pospieszalski albo Ziemkiewicz i iść dwoma nurtami. Może powołać biżniacze radio? No tak, jest jak jest. Ciekawe czy kaczyński teraz stanie w obronie Rydzyka. pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.08 o 21:21 | |||
Leszek. Czy jako nauczyciel byś toto nazwał i uzasadnił - establishment. Zapewne nie. Wiem, że to tzw. Ja wogle nie wiem jak to nazwać. Bo nawet inteligent - to sam indeks do tego nie upoważnia. Czy moze byc inteligentna ścierka? "Nie wiem" dlaczego, ale ja bym Ziemkiewicza nie kupił i Pośpieszalskiego bym ekspertem nie zrobił.Może tym razem z Chin będą nadawać. Bo widzę, że to największa "demokracja" która będzie "ratować" głąbów kołchozowych jewropejskich. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Leszek, 2012.02.08 o 21:24 | |||
Może się źle wyraziłem. Chodziło mi o ten typ osobowości: wykształconego, wygadanego... Establiszment to dobre słowo: nie elita a raczej coś co się usadowiło, zakorzeniło i rządzi. No i szeroki wachlarz... pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.08 o 21:36 | |||
Leszek. Ok. Teraz mam jasnośc. Myslę, że sporo ludzi żle rozumuje to określenie. Tak z rozpędu - elita. Pozdrawiam i dzięki. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Piotr Świtecki, 2012.02.08 o 21:29 | |||
Zenon. Jak obserwowałem tę demonstrację przeciw ACTA w Warszawie, to też krzyczeli "precz z cenzurą" i mieli plakaty za wolnością słowa. Ale czy ktoś z tych młodych krzyczących ma na myśli także dyskryminację toruńskich mediów? A poza tym, była dobra zabawa, między innymi znane spod smoleńskiego krzyża "kto nie skacze, ten za ACTA, hop hop hop!" Aha, i dziękuję Ci za kolejny tekst z trzeźwym spojrzeniem i jasnymi wnioskami. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.08 o 21:32 | |||
Mufti. Ja tylko oglądałem filmy na portalach. Co innego na żywo. Gdzie czuć tą atmosferę. Wszelka likwidacja wolnych żródeł informacji jest im potrzebna do; 1) Oficjalnej likwidacji Polski - rozbiory 2) gdzieś czytałem, że moze być ogromna, wybuchowa prowokacja podczas piłki kopanej, przez rzundzących. 3) Oderwanie Śląska, Pomorza, Kaszub 4) Zalew nas żydostwem przed woną z Iranem 5) Bieda z nędzą jeszcze gorsza - stan wojenny przygotowany jest już błyskawicznie 6 itd Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.02.08 o 21:52 | |||
Ja też gdzieś czytałem pkt 2. Jeśli to fantazja to śmiech. Jeśli prawda, to już w tym roku będzie inaczej niż dotychczas. Mam nadzieję, że to bzdurka. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.08 o 22:00 | |||
Christo. Myślę, że my się nie liczymy. Tutaj będzie chodziło o wymiar światowy. A u nas wprowadzą stan wojenny. To jakby umknęło uwadze, że Komoruskie tak szybko uchwalili i już chyba zatwierdzili nowe plany wprowadzenia stanu wojennego w Polsce. Gotuja swiat, nas centralnej Europy-Polski nie zostawią w spokoju. Zobacz jak sie spieszą z wymordowaniem Syrii. Juz placowki dyplomatyczne wycofują. A "Polska" przejęła obowiązki USA. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Leszek, 2012.02.09 o 09:23 | |||
1. to już trwa. Symbolem był 17 IX 2009 i 10 IV 2010 2/5. obserwuję co się dzieje w piłce nożnej. Od lat hoduje się gangi huligańskie i nakręca nienawiść między nimi także przy okazji "interesów" Podejrzewałem, że do wielkiej prowokacji dojdzie przy okazji derbów Krakowa. Parę tygodni wcześniej gang Wisły w 20 na 1 zaszlachtował jednego z bossów Cracovii o ksywce "Człowiek". Do tego Cracovia wszystkie mecze przegrywa więc kibicom tak średnio zależy czy Cracovia spadnie czy nie i czy stadion zamkną cvzy nie (jest też konflikt z zarządem klubu). Więc ja już oczyma wyobraźni widziałem jakiś napad na sektor gości z maczetami i przeniesienie zamieszek na ulicę, a przy takiej nienawiści jaka jest w Krakowie trzeba by stanu wyjątkowego... To nie jest wcale nierealne i pamiętam podobne zamieszki przed jakimś meczem repry w Krakowie na Wiśle, gdzie dwa gangi starły się na stadionie: jedni z siekierami i widłami (Wisła) a drudzy z nożami (Cracovia). I pamiętam potem takie prześmiewcze pouczania "bo nie wystaczy umieć trzymaś siekierę w łapie, trzeba jeszcze umieć jej użyć" A teraz ta heca z Pucharem Polski. Miał być mecz na stadionie bez zabezpieczeń, ogrodzeń między fanami. I to po cyrkach w zeszłym roku! jak ostatnio jedna z ekip w liczbie ponad tysiąca przyjechała na Legię to była gruba prowokacja służb porządkowych bo koło stu ludzi nie wpuszczono na mecz (przejechali 300 km...) przez literówki w nazwiskach. Nieoficjalne info mówi, że te literówki to nie wyszły od kibiców... Jakby się goście wtedy dali sprowokować, a była to tzw. Triada, czyli ponad 1000 chłopa "dobrej ekipy" a Legia ma ze zgodami podobną bojówkę, to byłaby masakra. Cały czas coś wisi w powietrzu... 3. - Mieszkałem na Mazurach kilka lat. Tam taka bida z nędzą, kolonializm i alkoholizm, że jak wejdą Niemcy to będzie ulga i nadzeieja na "lepszą pracę" A mieszka tam ok 50 000 Ukraińców... Ciekawe kogo poprą. - Radek to i owo deklarował w 1992. W anglojęzycznym pismie nazwał Częstochowę Tschenstochau a o sląsku padła wypowiedź, że Polska tylko do niego dopłaca więc nam się opłaca oddać go Niemcom... 4. Dobrze kombinujesz ze swoim scenariuszem. Jak będzie rzeź na B. Wschodzie to do nas przyjadą. Setki tysięcy pustostanów stoją bo ludzi nie stać na mieszkania a ceny są zawyżone a jak tam coś pierdyknie to unych w Izraelu nie może być (może poza armią pochowaną w schronach) 5. bieda już jest tylko ludzie się wstydzą przyznawać. 100,000 wpisów do KRD tygodniowo? miesięcznie? XZaczyna to wyglądać jak likwidacja getta. Systematycznie i bez oporu. Lepiej na pewno nie będzie bo i skąd? P{rzeca kryzys idzie (choć bogaci warszawiacy się z niego śmieją; słyszałem jak jeden się zwierzał że sprzedaż nowych aut luksusowej marki idzie ostro w górę...) Jak mawial kolega w podstawówce "kaczodzioby kopią groby a pigmeje jeje jeje" pozdrawiam, | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.09 o 14:59 | |||
Leszek witaj. Jak raz oglądam Nowy Ekran. Przeczytaj o biedzie w jewrokołchozie, zrobili chyba tzw trzeci świat z przed 50 ciu lat w Afryce. - Jedna czwarta ludności UE zagrożona ubóstwem - newsne.nowyekran.pl Aż nie do wiary. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Tak przy okazji, JW "HRABIA" Komorowski :))) | |||
Pionek, 2012.02.09 o 11:22 | |||
Nasz Prezydent tak naprawdę powinien nazywać się Szczynukowicz ... jak jego przodkowie!!! Komorowski to skradzione nazwisko...jest o tym tutaj: iskry.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tak przy okazji, JW "HRABIA" Komorowski :))) | |||
Piotr Świtecki, 2012.02.09 o 11:30 | |||
A tutaj "Rodzinna historia pani prezydentowej w aktach IPN": polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tak przy okazji, JW "HRABIA" Komorowski :))) | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.09 o 15:33 | |||
Pionek. Dzięki za link. Osobiście czytałem o tym wszystkim. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
PP, 2012.02.09 o 11:49 | |||
Jakoś nigdy nie było okazji, ale nosiłam się z zamiarem posłuchania RM i obejrzenia jakiegoś programu w TT. Ponoć mówią tam to, czego nie mówią nigdzie indziej. Abstrahując od nieznanej mi treści ich przekazów, to, co teraz określone osoby wyrabiają z nieprzyznaniem im koncesji jest nie do pomyślenia. Oficjalna cenzura, zero krępacji. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Piotr Świtecki, 2012.02.09 o 12:04 | |||
Mam zdanie podobne do zdania Zenona, teraz już "media Ojca Rydzyka" nie są takie całkiem bezkompromisowe. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.09 o 15:42 | |||
Pp. Zapewne warto zerknąć. Lepiej wiedzieć o czym sie pisze niż pisać na podstawie plotek. Polecam program informacyjny od 13-14 godz. Oraz rozmowy nie dokonczone. Kiedyś jak jeszcze słuchałem to były coś po godz 18 tej i kontynuacja chyba po 21 godz. Codziennie był inny temat. Jak jest obecnie? Nie wiem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Piotr Świtecki, 2012.02.09 o 16:07 | |||
Wszystko jest do odsłuchania na www.radiomaryja.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.09 o 16:17 | |||
Mufti. Dzięki. Właśnie zapomniałem jeszcze o programie 'Minął miesiąc" Nowaka.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Zenek | |||
PP, 2012.02.09 o 18:36 | |||
Dzięki, spróbuuję coś obluknąć jutro - póki jeszcze można. ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.09 o 18:58 | |||
PP. Proszę bardzo. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Piotr Świtecki, 2012.03.03 o 13:29 | |||
popierał Kaczynskich. A oni "powołali" BendB Chodzi, jak się domyślam, o B'nai B'rith pl.wikipedia.org politynka.blogspot.com www.iluminaci.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Radio Maryja, Telewizja Trwam a nocna zmiana!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.03.03 o 14:41 | |||
Mufti. czepiasz się, zobacz jacy to wspaniali ludzie. Jak zresztą wszystkie organizacje żydowskie, nic tylko do rany ich przykładać. Trzeba ich poprosić to będą walczyć jak lwy w obronie Polski przed antypolonizmem i nie tylko:-))) Sam widzisz jakie do dobre ludki - - "B'nai B'rith (hebr. Synowie Przymierza) ma charakter filantropijno-oświatowy. Zajmuje się dbaniem o prawa Żydów i zwalczaniem antysemityzmu, krzewieniem zasad humanitaryzmu wśród Żydów, niesieniem pomocy potrzebującym, wspieranie działalności artystycznej, podnoszeniem moralności, pomaganiem chorym, sierotom i starcom. Jest neutralna w dziedzinie religii i polityki." Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |