słowa kluczowe: Hitlerowcy, Marsz Niepodleglości, Polska, UE, bojówki, niemcy w Warszawie, policja. | |||
Świat | 2011.11.13 00:47 00:53 |
"Hitlerowska" Unia Europejska. | Zenon Jaszczuk | ||
Dzisiejsi "hitlerowcy" - musicie to panstwo zobaczyc!!! | |||
Dlaczego "hitlerowcy" zostali wpuszczeni do Warszawy? Bo "hitlerowcy" rządzą całą Unią Europejską. Zapraszam na film. | |||
Przepraszam, że nie bedę zbyt skromny. Jak pisałem wielokrotnie - wydaje mi się, że widzę dalej, więcej. Oczywiście zawdzięczam to przeczytanym dobrym książkom. Zawdzieczam to bardzo mądrym pisarzom. To te książki, to ci pisarze nauczyli mnie patrzeć na wszystko krytycznie. Wszędzie, nawet w najbardziej uśmiechniętym polityku szukam tzw drugiego dna. I to się sprawdza. Jeszcze ciepły tamat o którym pisałem - Marsz Niepodległości. Jeszcze słyszę szum w uszach po przemowie oszusta komoruskiego o demokracji, o sprawiedliwości, o wolnej i niepodleglej POLSCE. Jeszcze widzę relacje, filmy z zorganizowanej faszystowskiej zadymy na ulicach Warszawy przez rządzących. Bo tutaj nie ma chyba wątpliwości. Jak panstwo widzicie w Polsce jest zakazana flaga Polski. Za noszenie POLSKIEJ FLAGI faszyści leją Polaków na ulicach stolicy w biały dzień. Jak widzimy na filmach policja im pomaga. Tak było i w rocznice obchodzoną w Jedwabnem. Może ktos z państwa znajdzaie ten film, gdzie policja nie pozwala rozwinąc POLSKIEJ FLAGI. Tak jest z ORŁEM BIAŁYM na koszulkach sportowców. Dlaczego tak jest? Bo prosze panstwa w jewropie (bezprawnie) obowiązuje flaga jewropejska z gwiazdkami (swastykę zastąpiono gwiazdkami). Czy te burdy uliczne z udziałem niemców nie przypominają panstwu okresu przed II wś. Oczywiście, że przypominają, bo po to są organizowane przez jak pisałem w ostatnim art. posthitlerowców, postkomunistów. Zobaczcie panstwo koniecznie te filmy i zapamiętajcie ich, zapiszcie sobie, aby można było do nich wracać. Bo to co panstwo widzicie to przygotowania do III wś. Inni piszą, że ona już trwa!!! Chcę bezpośredni wkleić link do Yootobe jednak security (hitlerowcy) mi nie pozwala . Dlatego podaję panstwu stronę na Nowymekranie i podany tam link prosze skopiować i wpisać w google - film sie wyświetla - - Niestety nie pozwalają mi przenieść informacji nawet w formie kopii art z nowego ekranu - security. Jesteśmy na cenzurowanym hitlerowców!!! . Przekazuję państwu adres spisany na kartce, nie wiem czy po tak podanym adresie będziecie mogli panstwo wejść na film - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jw35QwKuHtc. Jeśli to nie pomoże to proszę szybko wejść na nowyekran (mogą skasować bo widzę, że ten istotny temat jest zmarginalizowany na poboczu) i odszukać ( na zdjęciu facet z brodą, a raczej zarośnięty) Bibrus polski - temat - Każdy z Was musi to zobaczyć . Narazie jest na stronie gł pod Społeczeństwo. Jeszcze próbuję podać inne wejście - niestety paste mnie nie wpuszcza. Mam nadzieję, że sobie panstwo poraDZICIE. Proszę ewentualnie poszukać na YouTube - Dr Rath - kartel farmaceutyczny. | |||
Dzisiejsi HITLEROWCY |
4222 odsłony | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 02:02 | |||
Wypowiedz Kaczynskiego - nathanel.nowyekran.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 02:07 | |||
www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.11.13 o 02:18 | |||
Bardzo fajny link. Dzięki Zenku. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 02:25 | |||
Christo. Cała przyjemnośc po mojej stronie. :-))) Christo napisz jak się dostałeś do tego filmu. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.11.13 o 02:46 | |||
Cicho Zenek, chronię tożsamość ;). Hehe dobry żart prawda? :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 03:35 | |||
Christo. Zobacz co mówi Miller (dobre nazwisko)- -Miller: współpracowaliśmy z policją niemiecką W "Faktach po faktach" w TVN 24 szef MSWiA Jerzy Miller tłumaczył, że "osoby, które przyjechały z Niemiec, były zatrzymywane w drodze do Warszawy i obserwowane od momentu przekroczenia granicy, bo współpracowaliśmy z policją niemiecką". - Dopóki obcokrajowiec, który przyjeżdża do Polski nawet w złych zamiarach, nie złamie prawa, nie może być zatrzymany - dodał minister. - Wczoraj policjanci służyli na tyle dobrze, że skala zniszczeń jest symboliczna, liczba poszkodowanych jest niewielka. W tych warunkach skalę chuligańskich wybryków ograniczono do minimum. Czy jesteśmy z tego zadowoleni? Nie. Nie chcemy mieć chuliganów 11 listopada ani w Warszawie, ani w innym polskim mieście – powiedział Miller w TVN24. Minister powiedział, że jest przekonany, iż policja i inne służby zrobiły wszystko, by nie doszło do zamieszek. Pytany dlaczego zatem jeszcze przed incydentami nie zatrzymano ich potencjalnych prowodyrów mówił, że niektóre osoby były zatrzymywane, ale nie można było oczekiwać, że zatrzyma się 1,5 tysiąca ludzi, których przywieziono do Warszawy specjalnie na demonstracje.- wiadomosci.onet.pl Tłumaczę na Polski - Tak to my z niemiecką policją zaproszonych przez żydów bandytów niemieckich przyholowaliśmy do Warszawy. Nawet byli uzbrojeni w pały, aby mogli wpie..lić Polakom w dniu ich święta. Jak bym czytał wypowidz folksdojcza w czasie IIwś. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 02:23 | |||
stopsyjonizmowi.wordpress.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 09:35 | |||
Przerażające ! Policja wyłapywała wracających do swoich miast uczestników Marszu.. www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Adam39, 2011.11.13 o 10:44 | |||
W Polsce robi się już Druga Palestyna. Polak ma mniejsze prawa od żyda, czy faszystowskiego lewackiego nasłanego przez żydów niemca. Nie może spokojnie obchodzić swoich swoich świąt narodowych. Jest lżony, bity i maltretowany. A wszystkie większe środki przekazu są w ich rękach i bezczelnie kłamią opisując nasz Marsz. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 11:03 | |||
Adam39. Masz niestety rację. A ta bandytka policyjna to zapewne mosad albo ich pachołki.Zobaczymy co na to wymiar niesprawiedliwości.Czeka nas jedyna droga o której często wspominam, ale narazie leją .......Szkoda że hitlerowców nie zaproszą żydzi do zaprowadzenia porządku demokratycznego w Izraelu. Przeciętni ludzie nie zdają sobie sprawy co się stało. Oto na oczach świata wrzeszczący żydzi o holokauście zapraszają hitlerowców do bandytyzmu w POLOSCE. Ci przyjeżdzają uzbrojeni w pały pod ochroną tzw polskiej policji i niemieckiej. Miller mówi, że wszystko jest ok. Qń by się uśmiał, ale nam wcale nie jest do śmiechu. To dopiero początki.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Zenek ja za rok przyjade. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.11.13 o 12:09 | |||
Zeniu masz rację, że to dopiero początki. Okazało się, że na nic się zdało dwadzieścia lat indoktrynacji mediów, zdrad narodowych władzy i offensywa jeuropejskości. Na najważniejszą manifestację patriotyczną zjechał się naród licznie. W większości młodzi. Ci co nie poddali się obróbce. Sól tej ziemi. Analitycy to spostrzegli. Ja już planuję przyjazd do stolicy 11.11.12 i 11.11.13 i 11.11.14 ... Będzie nas coraz więcej, aż ten kraj wróci na dobre tory. Konfrontacja jest nieunikniona. Łże media i łże elyty będą musiały się cofnąć. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek ja za rok przyjade. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 13:35 | |||
Christo. Cieszę sie z tych widoków Marszu Niepodleglości. Christo działajcie dalej, organizujcie się prowadzcie nasz portal, bo ja stary bedę powoli wysiadał. Jeśli dociągne to i ja na następny rok przyjadę. Może w tym czasie ominie mnie choroba. Szukajcie wodza. Bo ja takiego narazie nie widzę, nie znalazłem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek ja za rok przyjade. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.11.14 o 11:31 | |||
Zenek przestań sadzić... Tyś chłop na schwał i nie jednego być jeszcze podniósł i jak Skrzetuski Czaplińskiego na ryjek w błoto z baru wysadził. Swoją drogą jeśli to zasługa miodu to ja na stałe się przesiadam na to słodziwo :)). Wódz się znajdzie. Oby miał jak najwięcej zalet. Niech żyje Polska niepodległa! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek ja za rok przyjade. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.14 o 14:01 | |||
Christo witaj. Potrafisz człowieka pocieszyć. A tak naprawdę to chyba trafiłeś w sedno. Bo cały czas mnie nudził i nudzi marazm. Tutaj potrzebne są ciecia radykalne. Jak widzisz, życie prześcignęło wszystkie teorie - żydzi zapraszają swoich kolegów hitlerowców do mordowania Polaków w XXI wieku w centrum Europy. To oczywiście nie moje odkrycie, że tzw kultura niemiecka byla i jest przereklamowana. O tych parchach żydowskich nie warto pisać, ale niemcy po tym co zrobili Polsce i Polakom w IIwś to gorzej jak hańba. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 13:22 | |||
cameel.nowyekran.pl - Piekna relacja przedstawiona przez Cammela. Potwiedza to że zaplanowane burdy przez okupanta Polski żydokomunofaszystów przeprowadzone pożytecznymi idiotami i durniami. Ja to wszystko odbieram jak Hitlerowskie SS rewidowało, spisywało ludzi tylko dlatego że byli POLAKAMI. A bojówki żydokomunistycznofaszystowskie z niemiec dojechało uzbrojone do centrum Warszawy. Trudno tutaj prosic aby ci bandyci okupujący Polske poddali się do dymisji. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 17:56 | |||
drnowopolskiblog.nowyekran.pl W tym jest dużo racji. Tylko sam pisze internauta Polacy by nie wyszli żywo z niemiec a reszta siedziałaby w więzieniu. czyli wszedzie na świecie władze są za własnymi obywatelami. Polacy nie mogą zrozumieć, że Polska jest pod okupacją i wszystkie resorty siłowe są antypolskie. No i małe wsprostowanie Tusk nie jest pochodzenia niemieckiego tylko żydowskiego. Dość opowiadania bajek że żyd jest niemcem, Polakiem, Rosjaninem itd. Tusk tutaj nie ma znaczenia bo jak widzimy całe żydostwo opanowało Polskę.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 19:03 | |||
Marian Kowalski rzecznik ONR - wypowiedz po marszu - - www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Adam39, 2011.11.13 o 19:45 | |||
Coraz bardziej rozjaśnia się sytuacja odnośnie prowokacji przeciwko Marszowi Niepodległości. Nie tylko ze strony syjonistów wszelkiej maści, ale i ze strony tych uzurpatorskich władz, oraz policji. Ukazuje się coraz więcej materiałów faktograficznych sporządzonych na żywo przez osoby uczestniczące w Marszu, lub tylko dokumentujące to co się naprawdę działo. Ciekawie, że nad Warszawą krążyły helikoptery, na pewno robiły zdjęcia a jak dotychczas nie widziałem aby marsz był ukazany w całości z góry. To również świadczy o manipulacji, by nie ukazać prawdziwej liczby manifestantów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.13 o 20:46 | |||
Adam39. Myslę sobie, że jednym z powodów wywołania zamieszek przez okupantów była chęć zmiany prawa o zgromadzeniach - czyli zamordyzm. Zamiast wysadzac wieże Zamiast wysadzać pociągi W Polsce przeprowadzono to łagodniej. Możliwe, że sami spalili tych kilka samochodów, jacyś przebierancy w mundury policyjne i cywile 'policyjne" wytłukli kilka spokojnych ludzi na ulicach Warszawy. Oczywiście do zamieszek zaprosili wnuków SS manców z niemiec. Napewno potwierdza moją tezę, niegramotny komoruski, który natychmiast ogłosił, że ma gotowy plan zmian prawa. Potwierdza to miller, że policja wykonała plan. Potwierdza to przyjazd wnuków SS manów z pałami do centrum Warszawy pod ochroną policji tzw polskiej i niemieckiej. Oraz nagminne gnębienie Polaków jadących na marsz, w trakcie marszu i w czasie powrotów. Mamy juz doswiadczenie w słuchaniu oszustów i oczywiście słyszymy, że "państwo" znów zdało egzamin. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.23 o 17:38 | |||
aleszuma.nowyekran.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Jacek, 2011.11.23 o 18:41 | |||
Witaj, Zenek. Drugi plus dla NE! Art dobry, z pierwszej ręki. Zastanawiam sie jak długo będzie mógł NE rozwijać się we właściwym kierunku. Oby to nie było ukrócone. Bo jednak internet zagraża demokracji. Świństwa wychodzą na wierzch. Przekazujmy maksymalnie strony młodym. Popatrzcie co to za ptaszki. A ceny oczywiście tylko do góry. Kanalie! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.11.23 o 20:22 | |||
Jacek. Masz rację. Wczoraj znalazłem piękny artykul na NE. Chciałem go wkleić całego i przypiąć na pierwszej stronie na naszym portalu. Niestety, coś, ktoś mnie blokuje i nie mogę ( jak widzisz) często przenieść skopiowanego linku a tym bardziej tekstu. Zapomniałem tytułu, może go znajdę i komuś innemu uda się go wkleić. Pozdrawiam Ps. Już udało mi się go wkleić. Zainstalowa łem niostrożnie ochronę przed wirusami AVG. Zachodziłem w głowę co się dzieje, że nie mogę kopiować linków, art. Kazałem przed chwilą wyrzućić to cholewrstywo AVG. I jest eureka. Cholerne dziadostwo. Zapraszam do przeczytanie - Nowy podział polityczny. Myslę, że warto. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Hitlerowska" Unia Europejska. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.09 o 21:08 | |||
Michał Pluta, w tygodniku KWORUM, napisał artykuł z którego cytuję fragmenty: "Nietrzeba było wiernopoddańczych deklaracji Sikorskiego, żeby wiedzieć, że folksdojczów gotowych na każdą nikczemność w III RP nie zabraknie. Ale też minister spraw zagranicznych zdaje się sugerować, że teraz jest jakiś wyjątkowo dogodny moment dla otwartego podporządkowania Polski Berlinowi - 123abc.nowyekran.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |