słowa kluczowe: CP, Cywilizacja Polska, Deklaracja, EDEN, Strażnicy EDENu, portal, zgłoszenia.
Informacje redakcyjne2011.04.28 23:12

Deklaracja Strażników Elit Ducha

 
 
Szanowni Państwo! Udostępniona została możliwość składania deklaracji ruchu "Strażnicy Europejskiego Ducha Elit Narodowych".
 
Prosimy o zapisywanie się - im szybciej uzbieramy założone minimum zgłoszeń, tym szybciej będziemy mogli zacząć wpływać na rzeczywistość już nie tylko indywidualnie, ale jako Ruch.

Osoby, które pomagały testować mechanizm deklaracji proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza jeszcze raz, już "na czysto".

Deklaracja dostępna jest tutaj: +polacy.eu.org

Więcej informacji jest w tekście "Cywilizacja Polska - Droga do Imperium" (link na prawej kolumnie). 

4542 odsłony średnio 4,3 (6 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.28 o 23:54
Krzysztow.
Czyli mam podać obóz koncentracyjny-Polska, gułag lubelski, zona "Międzyrzec", więzien nr. nie pamiętam "nipu". Pozdrawiam :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
teli, 2011.04.29 o 01:44
Nie wierzę w sukces deklaracji. Czemu? Ponieważ dane osobowe są cennym towarem, a taki zestaw danych kosztuje 5zł. Zaspamowana poczta, albo stalking jest wręcz karany, skoro wykradziono dane z Sony to nie sądzę żeby masowo pozostawiano nam takie dane, z resztą są przepisy odpowiedzialności prawnej ochrony danych osobowych, 1000 osób to bardzo dużo przykładowo UPR ma 400 członków WiP 300, PIS 22000 (za wiki) więc skąd wziąć 1000 normalnych ludzi nawet odpuszczając sobie wątpliwości natury ochrony danych osobowych. Nie miejsce na upublicznienie tej wątpliwości, dlatego jak ją zobaczycie proszę Mufti usuń wpis.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Piotr Świtecki, 2011.04.29 o 01:56
To fakt, że ludzie mają obawy, już tam gdzieś nawet dyskutowaliśmy że z danymi osobowymi to jest kolejna manipulacja podobna do kwestii posiadania broni - służby i bandyci mają (broń, dostęp do danych), a zwykli ludzie nie.

Tylko że jak inaczej się na taką skalę zorganizować?

No i Strażnicy muszą być gotowi na bycie przynajmniej do pewnego stopnia osobą publiczną.

[edycja] Jeszcze się zastanawiam nad tym - zobacz, nazwisko i kontakt to nie są jeszcze specjalnie cenne dane. To trochę jak wciskać ulotki w drzwi komu popadnie. Ba, w przypadku domu już wiesz czy ktoś mieszka w okazałym domu jednorodzinnym czy w bloku. U nas - poza polskością - nic. Byle przychodnia lekarska czy sklep albo nawet provider internetowy ma w ręku znacznie bardziej wartościowe informacje.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
teli, 2011.04.29 o 02:05
Nie jestem hakerem nawet nie znam się zbytnio na komputerach, ale rok temu po godzinie miałem wszystkie dane ŁŁ, po prostu poskładałem informacje i się bardzo zdziwił że napisałem do niego maila używając imienia i nazwiska. Idąc dalej wystarczy wpisać w google adres mail, lub nik, później jakiś portal społecznościowy i bez kradzieży mamy większość danych, a jak dołożymy książkę telefoniczną, lub dane firmy to bez problemu adres. Wiecie przecież czemu nic nie piszę konstruktywnego. Jak się zorganizować są przynajmniej dwa sposoby facebookowy albo masonerski.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Piotr Świtecki, 2011.04.29 o 02:10
Tak, tylko że cały witz z ruchem Strażników polega na JAWNOŚCI. Nie robimy nic nielegalnego.

Zresztą, jak się KJW pojawi to lepiej to wszystko pozbiera, dlaczego musi być właśnie tak a nie inaczej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.04.29 o 07:23
Wszyscy
Mimo tylu rozmów - dalej są watpliwości.

Tak, jak napisał Mufti - nasze dane są jawne wszystkim, którzy tego potrzebują. Sa tajne, gdy to my chcemy mieć dostęp do informacji o jakiejś osobie.

Jeśli chce się przeciwstawić systemowi - trzeba stosować metody odrębne od manipulacji systemu; system tłumaczy, ze tajność jest dobrem.
Tymczasem odrębnym sposobem myślenia - jest jawność.

Dlaczego boicie się być osobami - tymi, którzy są odpowiedzialni za swe postawy i czyny?
Czy bycie Polakiem - to wstyd?, czy to, ze nazywm się k.j. Wojtas - to wstyd? Że mieszkam w Falentach Nowych i zajmuję się ogrodnictwem? I że pisuję na blogach, niekiedy z błędami ortograficznymi? (Ale się uczę...;-)).

Czy mam sie tego wstydzić, że zapraszam do siebie wszystkich potencjalnych klientów do swojej "firmy", a przy okazji można sprawdzić, że jestem "z krwi i kości"?

To bycie osobą publiczną - to wystawienie się na publiczną ocenę - jest bronią, bo nie pozwala wypowiadać się byle palantowi w mediach przy użyciu formuły - "my wszyscy".
Publiczność - jest pierwszym krokiem przełamania bariery strachu przed systemem.
Bo w sumie o to chodzi. System tak działa - doprowadzić do wykazania, że klient , który przeciwstawia się systemowi - jest tylko jednostką i to izolowaną.

Mufti (moze podświadomie) napisał o Lepperze - to przykład takiego izolowania już nie jednostki, a partii. Jak widać można.

Dlatego ruch oparty jest na uwzglednieniu tych zasad. Bo to tworzenie elit - czyli eliminowanie (powolne) elementów niewłaściwych. Zgodnie z zasadą - że na początku pojawiają się i wykazują aktywnością nie ci, którzy chcą służyć, a ci którym mają służyć inni - ku ich wygodzie i potrzebom. Część na skutek nieporozumienie - a są jednostkami wartościowymi - i tych należy włączać w działanie i kształtować.
A część - eliminować - bo zauważcie rolę Łyżwińskiego w LPR. Dał "kasę" na działania - nawet pozwolono mu być posłem - i wykorzystano słabostki jako pretekst do ataku.

Dlatego, dążąc do zmian, nie można tego robić na "hurra" - trzeba utworzyć bazę kadrową - ale bierną - bo każda aktywność zostanie wykorzystana przeciw.
Musi to być duża grupa - aby nie dała się wyizolować.

No i podstawą nie są konkretne działania, a wartości; czy ktoś z mediów, czy obecnych "elit" - wystąpi przeciwko Polsce i polskości -, albo przeciw rodzinie?
Na tym etapie nie. Ograniczają się do podcinania korzeni - prowadzeniu do sytuacji, gdy przyznawanie sie do polskości badzie wstydem.

Piszę to bez nadziei na pełne zrozumienie - z Muftim i Jarkiem - rozmawialiśmy o tym długo - i dalej są jeszcze wątpliwości.
Ale zapewniam - to jest jedyna droga. A sam fakt publicznego zadeklarowania przywiązania do podstawowych wartości - i konsekwentne tego utrzymywanie (a po to jest publiczna deklaracja), jest aktem odwagi (głównie wobec własnych przyzwyczajeń i obaw) - pierwszym krokiem w walce o Polskę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: KJW 
w.red, 2011.04.30 o 08:04
I w tym jest logika oraz sens :)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.29 o 08:42
Krzysztow.
Taki burak jak ja nie zna nawet własnego emeila?!.
Co to jest - "Niepoprawny adres email. (email jest opcjonalny, ale muszą zostać podane dane kontaktowe)
Wystąpiły błędy, popraw dane i wyślij formularz ponownie" Co mam podac nr gruszy czy co do cholery, jak nie mam telefonu. Co to za tabela, że człowiek nie potrafi wypełnić kilku rubryk. Czyż bym nie wiedzial gdzie mieszkam. Nie wiem o co tutaj chodzi. Jak wszyscy będą mieli takie odrzuty , to odrzuca na wstępie od wypelnienia i całej reszty.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.04.29 o 09:10
Zenku
To Mufti rządzi - ja tylko czasami coś sprzątam - przynajmniej nie wtykam łap do oprogramowania;-)

A zaczynać trzeba nie z pretensjami, a z zaznaczeniem: "Chwała Ci Panie i Władco internetu i okolicznych portali; my małe myszki, nieświadome zawiłości.
Oświeć nas, o Wielki Demiurgu Blogów, co też psujemy , nieudacznicy, śmiąc dotykać niewłaściwych klawiszy...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.29 o 09:23
Krzysztow.
To oświeć mnie panie Mufti!!! Widocznie bez numeru telefonu nie nada. Podałem wcześniej całą moją stronę ze zdjęciami mojej chaty i wszystkiego. To jeszcze za mało, aby mnie zidentyfikować. O mnie w internecie jest wszystko. A Muftiemu mało. Nie wiem czy to ma przyciągać czy odstraszać od EDENU. A telefonu żony nie będę podawał, bo ona nic o tym nie wie. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zenon (email) 
Piotr Świtecki, 2011.04.29 o 10:42
Zenon, a co podajesz jako swój email? Bo jak wpisuję email taki jak w konfiguracji Twojego konta na Polacy.eu.org (ten w *.eu), to jest przyjmowany bez problemu.

Należy podać "email" albo "inny kontakt" (jedno z dwóch wystarczy, ale można podać i jedno i drugie).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon (email) 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.29 o 12:03
Mufti.
Tym razem poszło. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 09:18
A mnie się marzy, aby Strażnicy Edenu byli jednakowo ubrani. Panie wymyślą stroje organizacyjne i panowie dla siebie. Powiedzmy jakieś jednakowe eleganckie garnitury, czarne dawne pantofle. Jednakowe koszule i krawaty. Do tego znaczek złoty w klapie miecza czy inne. Znaczek ma znaczyć kim jestem i że zawsze na mnie możesz liczyć itd. Co wy na to ?!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 11:08
Zenon,
ja wprawdzie do różnych straży (miejskich, więziennych, pożarnych, ochroniarskich) się nie nadaję ale rzeczywiście jak ma to być straż to jakiś uniform trzeba obowiązkowo bo co to za straż która się nie odróżnia od tych których ma strzec.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 11:45
Pomysł jest dobry. Sam kiedyś nad tym myślałem.
Problem, że Strażnicy mają strzec wartości, a nie ludzi, czy porządku.

A znaczek - mnie się kojarzy z ogniem. Może nazwa - "Ogień EDEN-u"?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 12:45
według mnie takie przymiarki przewidział już dawno temu Orwell a że jeszcze nie udało się tego wprowadzić w życie wynika z trudności zbadania co naprawdę siedzi ludziom w łepetynach a ci często mówią co innego niż myślą. Ja bym wrócił do tematu jak wynajdzie się metodę badania myśli delikwenta bo jak tu być jakimś strażnikiem ducha czy myśli jak nie ma pewności co komu rzeczywiście siedzi w głowie
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 13:12
Janekk.
Straż nie straż, ale uniform jednakowy jest oznaką wielu cech. Podkreśla ludzi zjednoczonych, zorganizowanych i daje to coś itd. Nie chodzi o to, że mamy kogoś strzec, bronić. Chodzi o podkreślenie, pokazanie, kim jesteśmy. No a gdy by tak jeden za wszystkich, wszyscy za jednego!!! Pozdrawiam

Ja jako śmiertelnik byłem w Edenie-raju będąc w Iraku. Siedziałem na leżącym drzewie z którego Ewa zerwała jabłko. Mam na to dowody - zdjęcia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 13:38
Zenon,
według najnowszych badań biblijny raj znajdował się na terenie dzisiejszego Iranu więc chyba to był tylko turystyczny chwyt :)
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 13:45
Tradycyjnie jednak położenie Edenu upatruje się gdzieś na Bliskim Wschodzie na terenach obecnego Iraku (Mezopotamia), Turcji (góry Taurus, dawniej Urartu), czy w północnym Iranie. W ostatnich latach brytyjski archeolog David Rohl twierdzi, że zidentyfikował pierwotne położenie raju w dolinie Tabriz, w północno-zachodnim Iranie. Eden miałby leżeć w obszarze wyznaczonym dziś przez rzeki: Eufrat-Murat, Araks, Kuzył Uzum, Tygrys. Są to okolice na południe od góry Ararat i w pobliżu jezior: Wan, Urmia, Sewan[4]. Na poparcie swojej teorii przywołuje fakt, że Arabowie, podbiwszy te tereny, jeszcze w VIII w. używali starej nazwy Gichon w odniesieniu do Araksu oraz to że Kuzył Uzum nazywana też Uizhun mogła mieć w przeszłości formę "izhun" co z kolei pochodziłoby od Piszon, który opływał krainę zasobną w złoto tak jak czyni to Kuzył Uzum. Kolejnym tropem jest istnienie w tamtym rejonie góry Kusheh Dagh (Dagh oznacza górę, a Kusheh miałoby oznaczać Kusz).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 13:48
O strażnikach Edenu też jest w Bibli
..."Jeszcze dalej na wschód Jahwe umieścił anielskich strażników, więc była to najdalsza możliwa lokalizacja. Podanie jej nie miało na celu odnalezienia drogi do Edenu, lecz przeciwnie, miało to nauczać, że jest on poza zasięgiem ludzkiej ekspansji[1].

+pl.wikipedia.org
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Piotr Świtecki, 2011.05.01 o 14:16
"Strażnicy EDENu" brzmi zatem dwuznacznie. Zamiast chronić i pielęgnować - bronią dostępu do raju.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 15:01
Po pierwsze - pomyśl dlaczego zajmuję sie ogrodnictwem?

Dalej - te wszystkie rozważania dotyczące Edenu są nawiazaniem biblijnym, gdzie dziki lud pustyni zobaczył wodę i drzewa rosnace w obfitości.No niektórym sie w głowach poprzewracało.

A swoją drogą. Zauważ, że cały czas mówię, że to ma być idea do której należy dążyć. Ale też, że jest tak odległa, że wszystkim nam wskazuje kierunek drogi mimo różnic. No i że trudno ją osiągnąć "krótkim oddechem". Trzeba długotrwałego wysiłku.
Strażnicy mają tylko pokazywać i podtrzymywać na duchu słabnących w drodze.
(No wiem, że byście chcieli jeszcze, żeby czasami i tych chcących coś motać i przeszkadzających innym mogli też "środkami przymusu bezpośredniego"..
Ale to nie ich rola.

Bronią dostepu jedynie tym, którzy chcą się do raju dostać bez wymaganej postawy względem bliźnich; jeśli tych chcą wykorzystać do swoich celów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Piotr Świtecki, 2011.05.01 o 15:09
nawiazaniem biblijnym, gdzie dziki lud pustyni zobaczył wodę i drzewa rosnace w obfitości

Hm? A mnie ciemnemu się zdawało, że przy tych wszystkich rozważaniach dotyczących Edenu ontologia nieudolnie ślizga się po powierzchni...

Ogrodnictwem zajmujesz się dlatego, że miałeś dość rozsądku by nie zajmować się komputerami ;-)

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 13:53
Zenon,
pewnie nie wiesz że sam jesteś właścicielem raju
..."Słowo "raj" (*rajь 'raj' – irańskie por. awest. rāy ‘bogactwo, szczęście’), które chrześcijanie używają jako synonim ogrodu w Edenie, pochodzi z perskiego określenia paradis oznaczającego "ogród" lub "ogrodzone miejsce
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 15:09
janekk.
Nie bedę się spierał z nowymi odkrywcami Edenu-raju. Ja byłem w Edenie-raju w Iraku u połączenia rzek Eufratu i Tygrysa przechodząca w rzekę Szatel Arab która ma ujście w mieście Basra. Jest to mały teren (może trzy na trzy metry) gdzie jest tablica w języku arabskim i angielskim. Wewnątrz ogrodzenia rosną jakieś drzewa i leży to drzewo "najważniejsze".
Dzisiaj "odkrywcy" odkryli Polskie obozy śmierci. Tak więc z odkrywcami jest często bardzo politycznie. Mam nawet zdjęcie tej tablicy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 15:03
Coś mi sie widzi, że próbuje Pan zmieniać podejście - Strażnicy mieliby pełnić rolę przeciwną dla tych z "partii wewnetrznej".
Zatem sugestia zawarta w tej uwadze jest nie na miejscu. Czyżby różniły nas cele?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 15:28
za komuny byli ludzie udający zaangażowanie w politykę aby jakoś sobie jakoś polepszyć ale w rzeczywistości mieli to w dupie i ludzie udający opozycjionistów a w rzeczywistości zaprzedani komunie. Mozna ich było rozróżnić w specyficzny sposób. Pierwsi byli na ogół życzliwi w stosunku do tych co trzymali się od polityki z daleka a ci drudzy aroganccy mniej wiecej jak Wałęsa.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 17:46
Byłoby wskazane, aby określił Pan swe cele. Bo na razie - pojawia sie kwestionowanie wartości bedących podstawą proponowanego ruchu.
Poparł Pan jednoznacznie postawę Centurii, która ewidentnie skłamała.
Rola zaczyna być dwuznaczna. Nie mam nic przeciwko Panu, ale wypadałoby określić swe stanowisko.

PS. Złozył Pan Deklarację?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.01 o 22:46
Panie Wojtas,
szarogęsi sie pan na tym blogu jakby to był pan prywatny choć czytałem że jest on wspólny dla wszystkich użytkowników choć z różnym poziomem uprawnień.
Czy ja mam jakiś obowiązek składania wymyślonych przez pana deklaracji że zadaje mi pan takie pytania, ale niech będzie, nie złożyłem żadnej deklaracji i nie złożę bo nie mam zaufenia ani do pana ani do tego ruchu o dziwacznej nazwie która jest pewnie zrozumiała tylko dla jakiś samozwańczych elit które dla mnie nie są żadnymi elitami a tylko im się tak wydaje. Ja zastrzegam sobie prawo zaliczenia do elity tych których sam uznam za godnych tego zaszczytnego.
Sam zrewanżuję się pytaniem czy przeprosił pan panią centurię za zachowanie niegodne kandydata do grona elity tego kraju?
W każdym razie życzę sukcesów w swoich wysiłkach dla naprawy Rzeczypospolitej
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Piotr Świtecki, 2011.05.01 o 23:13
Ale w ogóle przebrnął Pan przez tekst "Cywilizacji Polskiej"? Co Pan sądzi o tym?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.02 o 07:57
Ten portal powstał z myślą gromadzenia osób rzeczywiście zainteresowanych naprawą Rzeczypospolitej i to wszerokim zakresie spraw.
I nie jest tak, że ze wszystkimi, którzy krzyczą "Polska" jest nam po drodze.
Deklaracja jest cezurą - publiczna akceptacja zawartych tam wartości stawia jednoznaczną barierę i dzieli na dążących do zmian i gotowych się w to zaangażować i różnej maści "enigmy", które tylko chcą się popopisywać i coś na tym "ugrać".

To czas podziałów, a nie łączenia.
Cieszę się, że się Pan zdecydował - chyba pańskie miejsce jest na Onecie, a nie tutaj.
Ruch taki jak ten tutaj - jest dla ludzi uczciwych i niezakłamanych; ten wymóg trzeba najpierw kierować do siebie. I chcieć mu sprostać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
janekk, 2011.05.02 o 14:58
Ty mnie pospolity chamie nie będziesz oceniał co do uczciwości. Chciałem ci życzyć sukcesów w tej swojej pseudodopatriotycznej działalności ale nie uda ci się naganiaczu znaleźć poparcia wśród rzeczywiście uczciwych ludzi bo nie jesteś autentycznym działaczem tylko naganiaczem jakch widziałem wielu jeszcze za komuny.
Kończe dyskusję z tobą a to na jaki portal mam zaglądać nie ty będzisz decydował.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.02 o 15:21
Dlatego właśnie cieszę się, że taki człowiek,, co najwyżej kandydat na osobę, okazał swe prawdziwe oblicze.
Jako kandydat do elity - chyba się nie sprawdził. Może gdzieś w chlewie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Christophoros Scholastikos, 2011.05.01 o 18:42
Panowie kochani,
proszę, dajcie pokój tym pomysłom ze wspólnymi fartuszkami. Teraz na wstępie nawet nie wypada takich rzeczy ustalać. Jak ruch będzie miał 10tys osób i wyjdzie potrzeba, przykładowo podczas jakichś manifestacji to może wtedy, teraz to na prawdę nie na strojach trzeba się skupiać, a na tym by osoby poznawały i przyłączały się do ruchu lub przedstawiały merytoryczną krytykę.
Każdy nasz niepotrzebny wymysł czy udziwnienie będzie wymagało kolejnego tłumaczenia i argumentacji. Strata czasu.
Ukłony.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 19:15
Christo.
Czyli zainteresowanie jest. Ja tylko podałem pomysł. O terminie nic nie piszę. Zgadzam sie, że trzydziestu ludzi rorzuconych po Polsce nic nie znaczy. Jednak podobno kropla.... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Christophoros Scholastikos, 2011.05.01 o 20:22
Panie Zenku.
Tak, tak. Z tą kroplą to dobre przyrównanie bo potrzeba nam wielkiej cierpliwości :)).
Niektórzy co namieszali w historii mawiali, że "Dziesięciu ludzi działających razem może sprawić, że zadrży sto tysięcy rozproszonych"- czyli warunkiem jest sposób działania.
Było 7 wspaniałych, ali baba i 40 rozbójników, dywizjon 303, ale o 30 ludziach r o z r z u c o n y c h to jeszcze nie było :). Najwyższa pora.
Za kilka, kilkanaście tygodni przekroczymy pewnie 100, a potem to już jakoś powinno pójść :).
Pozdrawiam serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 21:17
To bardzo rozsadne ujęcie.
Jarkowi (SL) tłumaczyłem, ze na tym etapie nie ma co czynić wielkich planów - najpierw powołać ruch.
To można powiedzieć - zostało zrobione.
Teraz należy wyjaśniać zasady, tłumaczyć, ale i wskazywać, że te niewielkie, jak się wydaje, wymagania, są wielkim wyzwaniem - dla zwłaszcza samych deklarujących.
Kiedy przekroczymy setkę - mozemy działać bardziej śmiało.
A proszę sobie zdawać sprawę, że przekroczenie 1000 i zaistnienie publiczne - uczyni ze Strażników istotną siłę także polityczną.
jeśli nastapi to przed czerwcem - może być istotna także w jesiennych wyborach.
Warto zdawać sobie z tego sprawę. Afartuszek - chyba niewygodny. Może przy pracach kuchennych...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 21:35
Christo.
Ja może jestem w gorącej wodzie kąpany, dlatego czasami zwalniam. Jednak swoje myśle nadal. Przed chwilą przeczytałem na NE art. Tomasza Urbasia. Sporo jego planów zgadza się z moimi pisanymi dawniej. Tylko ja jestem bardziej radykalny. Po przejęciu Polski długi ja zeruję, bo to kombinacje papierowe złodzieji. Tzw ksiegowość kreatywna. Wszystkie firmy rozgrabione upanstwowic i potem wybierać menadzerów itd. Tylko to wszystko musi być pod przysiegą "wojskową" na śmierc i życie.
Powiem tak, spotykam kobiete i idziemy do łóżka, albo nie. W tym wieku nie będę rok się umawiał po kawiarniach - nie mam czasu. :-)))Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 22:07
Zaprosiłem właśnie Urbasia do włączenia się w ruch Strażników i złożenia deklaracji.
Tamże
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 22:46
Krzysztow.
To dobrze zrobiłeś. Nie znam gościa, ale pisze konkretnie. Jak mało kto, wie czego chce. I to mi się podoba. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.01 o 21:35
na stronie Wrocławskiego Komitetu Jest zamieszczony Apel i zaproszenie do składania Deklaracji, a także zapoznania sie z "CP".
Mam wiarę, że idea ruchu bedzie sie rozwijała.

+www.wroclawskikomitet.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Deklaracja Strażników Elit Ducha 
Zenon Jaszczuk, 2011.05.01 o 21:53
Krzysztow.
Powodzenia nam zyczę, czyli Polsce. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
podobna tematyka
Christophoros Scholastikos
Cywilizacja Polska - Droga do Imperium (Informacje redakcyjne)
MatiRani
Uwagi do wykladu o Konecznym Jaroszynskiego (Cywilizacja Polska - dyskusje)
Piotr Świtecki
Cywilizacja Polska - prelekcja (Informacje redakcyjne)
Piotr Świtecki
Niezgodność charakterów (Cywilizacja Polska - dyskusje)
Christophoros Scholastikos
Analizujemy przeszłość, a idziemy w przyszłość (Informacje redakcyjne)
Piotr Świtecki
Cywilizacja Polska - prelekcja Krzysztofa J. Wojtasa (Cywilizacja Polska - dyskusje)
Piotr Świtecki
Więcej pytań, niż odpowiedzi (Cywilizacja Polska - dyskusje)
Linki, cytaty, nowiny:
Cywilizacja Polska - serwis internetowy
Królestwo Polskie i Rzeczpospolita
Kościół i Państwo
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑