słowa kluczowe: "prawica", NE, Polska. | |||
Blog | 2013.02.02 10:54 11:15 |
"Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | w.red | ||
naszeblogi.pl | |||
"Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny dając kolejny dowód na to że "prawica" praktycznie nie istnieje , oraz nie stanowi o niczym, ale jest częścią "układu" od lat pasożytującego na tzw "społeczeństwie" mamiąc ludzi swą "wyjątkowością" i "prawością". A faktycznie spełniając rolę taką samą jak "komuna" czy tzw "lewica" czy obecnie "liberałowie-libertyni". O co więc chodzi ? Ano, o to samo co wszystkim ludziom tego pokroju. Niezwykle trafnie określił to kiedyś JKM. "Gdy ludzie się kłócą i nie wiadomo o co chodzi. To wiadomo, że chodzi o pieniądze". Dodał bym jeszcze do tego że: o zdobycie i zachowanie wpływów oraz "status quo" na danym terytorium. Dlatego nieustannie panowie i panie w tych ugrupowaniach odbijają sobie nawzajem piłeczkę (ze zmiennym szczęściem), ale zawsze z takim samym efektem dla kraju i ludzi. Dla niektórych z nich takie działanie stało się już normą, wręcz weszło im w krew do tego stopnia że powoli sami sobie uwierzyli stanowiąc cel sam sobie. Stając się metodą na niszczenie każdego, kto by zechciał ten stan rzeczy zmienić. W piłkarstwie jest metoda nazywana "krótkim kryciem" lub "pressing" i dotyczy to zawodników drużyny przeciwnej. Tu jednak i w tym przypadku bardziej przypomina to walkę o hierarchię w stadzie. Tyle, że tutaj ten termin obowiązuje nawet zdawać by się mogło członków tego samego gatunku. Bo wyznaczone osobniki nie dopuszczają do walki o przywództwo dbając o niepodzielność władzy i autorytetu osobnika "alfa" stając się formą ukrytej "prewencji" charakterystycznej dla metodologii działania pewnych "służb" u ludzi. Dlatego nie jest już istotne która formacja stanowiąca "układ" zyska. Ważne by ten "układ" przetrwał, a ludzie przez niego wykorzystywani byli nadal od niego uzależnieni. Stąd te wściekłe ataki na próby budowania dla niego alternatywy (bo niemal od początku zaistnienia NE ŁŁ). Tym bardziej, że działania tej redakcji zaczęły przynosić efekty. Dlaczego "prawicowe" szambo ? Bo "prawica" tak jest postrzegana przez większości ludzi stając się synonimem pazerności, kłótliwości , wybujałych ambicji i rozdmuchanego ponad miarę "ego" i pogardy dla innych. Na co trzeba przyznać ci panowie i panie uczciwie sobie zapracowali. Sprawa jest o tyle istotna bo "przedwyborcza karuzela" zaczęła się kręcić, czego dowodem lansowanie pewnych osób i kręgów ostatnimi czasy. Tymczasem ludzie stanowiący podmiot naszego narodu nadal pozostają bez swojej reprezentacji. I czy nie o to chodziło ? PS. Pomijam już pana Oparę i Grabowskiego oraz ich powiązania i cele |
5539 odsłon | średnio 4,8 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
bydzio63, 2013.02.02 o 11:04 | |||
Szkoda że nie przedstawił Pan iż całe to bagno to nie istniejąca mniejszość żydowska. Według Michałkiewicza żydzi to około 85-90% całego knesejmu! I jak ma być dobrze? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
MatiRani, 2013.02.03 o 16:01 | |||
ZAUWAZYLES, ZE JAK SIE CHWALI MICHALKIEWICZA TO ZARAZ SIE GO KRYTYKUEJ ALBO.. MILCZY? Nie bedac dogmatykiem nie moge nie zauwazyc, ze Michalkiewicz ( jak i Kossecki ) odwala kawal dobrej roboty uswiadamiania Polakom obecnosci sil sterujacych Polska poprzez marionetki w rzadzie. Nawet nazywa ich po narodowosci - Eskimosi pisze. pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
bydzio63, 2013.02.03 o 16:25 | |||
Witam MatiRani Toż właśnie dlatego go przytoczyłem! Niech wie że słuchamy! ale to co robimy to już inna bajka. Miłego dnia | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.02 o 11:04 | |||
Zaraz się okaże, że z W.Reda Zły Niepolak z Hasbary, bo nie napisał, że to wszystko Źli Żydzi robią. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
bydzio63, 2013.02.02 o 11:07 | |||
He,he,he Turbanatorku Dałem ***** + :-) A w.red-a nie zaliczam do Gruppen J729! :-) :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.02 o 11:09 | |||
A czy muszę pisać prawdę oczywistą że ich jest ich multum po każdej ze stron ? Na nasz portal wchodzą jak mniemam "kumaci" ludzie :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
bydzio63, 2013.02.02 o 11:11 | |||
Słuszna uwaga w-red :-):-) Miłego dnia :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Leszek, 2013.02.02 o 20:59 | |||
No ale, W.redzie, jak tu pominąć Oparę, skoro on tam trzyma sznurki. Pamiętam jak zraziłem się do NE za topienie ciekawych tematów kosztem promowania kilku idei fix. Ale nic to, każdy ma prawo do priorytetów. Gorzej jak ludzie, którzy unikają trudnych pytań na temat swej przeszłości nagle wyskakują z ideą np. wspólnego banku prawicy... Od razu mi to przyśmierdnęło i kiedyś rzuciłem pytanie retoryczne "Co by się stało, gdyby np. setki tysięcy prawicowców ulokowały tam pieniądze a bank następnie by zbankrutował" Moja prorocka intuicja znów mnie nie zawiodła. Ale by się działo, co? Zupełnie jak teraz. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.02 o 23:07 | |||
W całości sprawy rola pana Opary jest marginalna, choć nie nie znaczy to że pozostawała bez wpływu. Bo lokomotywą była praca ŁŁ, oraz zespołu redakcyjnego. I to oni nadawali ton a zrazem hamowali zapędy "właścicieli" stając w poprzek ich interesom. Za to z uporem realizując obraną przez siebie linię. Co przełożyło się na zainteresowanie portalem, a co z kolei miało wpływ na ustalanie się pewnych wolnościowych poglądów u ludzi, które otwierając wielu z nich oczy sprawiły że portal stał się mocno niewygodny dla układu. Nie chcę idealizować roli redakcji i łł bo i oni popełnili błędy Z których najważniejszym była łatwowierność w stosunku do niektórych osób sterujących z poziomu blogerów dyskusjami. Słowem wpuszczono krety i pozwolono im czynić im ich krecią robotę bez żadnej kontroli.nie brałem udziału w dyskusjach tyczących banku bo brakowało mi podstawowych informacji o projekcie i udziałowcach oraz strukturze właścicielskiej. Za to od początku widziałem sypanie piachu w szyny czy nawet wkładanie kijków w koła przez "prawicowców" z mianowania. Ta jak liberałów i libertynów a nawet komuchów z przeciwnego zdawać by się mogło obozu. Toczyli walkę między sobą do czasu kiedy zrozumieli, że żadna z nich nie jest w stanie objąć rządu dusz by zaadoptować portal do swoich celów. Błędem było natomiast odrzucenie pewnego wyjadacza odnośnie jego propozycji współpracy bo otworzyło by to z kolei im oczy na "działanie" na rynku mediów. Szkoda, stało się. Zapłacili swój rachunek za łatwowierność i "nieomylność". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Leszek, 2013.02.03 o 10:21 | |||
o którym wyjadaczu medialnym mówisz? Miałem tam długie przerwy w pisaniu więc nie kojarzę. pozdrawiam, | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.03 o 10:48 | |||
Ano Marku o Tobie :) Bo nie dość że doświadczenie i wiedzę posiadasz to ciągle jeszcze siedzisz w wielu tematach. Do tego dodać zmysł obserwacji i umiejętność wyciągania wniosków oraz zdrowy rozsądek to czyniłoby człowieka ze wszech miar pożądanego w redakcji. Choćby jako "ciało doradcze". W każdym razie ja bym to wykorzystał. Wiem, że skromność ci na to nie pozwala by przyznać mi rację. Nie mniej tak to widzę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Leszek, 2013.02.03 o 11:34 | |||
:-) ale ja jestem Leszek :-) Myślę, że wystarczyłoby żeby ciebie słuchali, no i pana MZ też. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.03 o 17:02 | |||
Przepraszam za niezręczność i pomyłkę ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Leszek, 2013.02.03 o 18:46 | |||
ja się nie gniewam. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Bibrus, 2013.02.02 o 22:10 | |||
Zgadzam się,te wszystkie partie są systemowe.Mają jeden cel-zachować koryto. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.02 o 22:22 | |||
No to teraz nasuwa się pytanie: czy to sytuacja normalna, czy patologia? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.02 o 23:14 | |||
O ile świadome przyzwolenie na okradanie się z owoców swej pracy i ubezwłasnowolnienie określić jako normę to być może i byłoby to normalne. Ale w sytuacji kiedy się oszukuje mamiąc spełnieniem dążeń i oczekiwań ludzi to jest to patologia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.02 o 23:56 | |||
Dziękuję za odpowiedź. Pierwotnie pisało mi się, że "dobrą", "ciekawą odpowiedź". Ale nie o to chodzi, żeby tu sobie wzajemnie słodzić ;) Zatem: świadome przyzwolenie na okradanie się z owoców swej pracy i ubezwłasnowolnienie określić jako normę to być może i byłoby to normalne Ale tak z grubsza znając historię, czy kiedykolwiek było inaczej? kiedy się oszukuje mamiąc spełnieniem dążeń i oczekiwań ludzi "Kto uwierzył, ten trąba." Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Były bloger, 2013.02.03 o 01:13 | |||
O rany, Szanowni, litości! Panowie: są pewne sprawy w medialnych przedsięwzięciach, które nie podlegają żadnej dyskusji, czy „demokratycznemu” uchwalaniu. Dla przykładu jeżeli powołuje się do życia twór o nazwie Redaktor Naczelny – to z całym dobrodziejstwem inwentarza. Taki ktoś nie ma potem prawa tłumaczyć się, że na przykład zła praca dyżurnego administratora to coś, na co on nie ma wpływu i za co rzecz jasna nie odpowiada. Otóż ODPOWIADA! Zawsze i wszędzie. Tak było zawsze i jest dzisiaj. Stąd przed wojną stworzono specjalne dyżurne stanowisko redaktora odpowiedzialnego: siedział w knajpie obok, chlał gorzałę na koszt redakcji, a w razie czego szedł do pierdla jako odpowiedzialny za brednie, które do druku wpuścił kto inny. W Nowym Ekranie nie było odpowiedzialnych – byli wyłącznie niewinni. Wielokrotnie zwracano Łażącemu uwagę na fatalną pracę braci Pińskich, a zwłaszcza tego, który poszedł do Urze na naczelnego jako „kolega Giertycha”. Mówił dziad do obrazu… Że co, że niby to ja gadałem i mnie nie posłuchał, więc teraz mszczę się? Owszem – ja też o tym mówiłem. Ale ze trzy razy. Inni blogerzy pewnie ze trzysta razy. I to zdecydowanie ostrzej. I nie mam zamiaru mścić się na T. Parolu za cokolwiek, może to i znakomity prawnik(?), ale na pewno w materii dziennikarskiej sporo miałbym mu do powiedzenia – w życzliwy sposób. Widziałem na własne oczy jak się miota i ilu rzeczy jeszcze nie wie. Jak nie potrafi rozróżnić choćby na spotkaniu założycielskim normalnych od nienormalnych, szaleńców od nie-szaleńców i tak dalej. O płaceniu jednym i domaganiu się kasy od innych… Tu już nawet nie chodzi o to, że uważam Korwina Mikrego za durnia i politycznego szkodnika, uważam że lustrację na początku lat 90-tych uwalił właśnie on, pewnie nie ja jeden tam sądzę i pewnie wisi mu to i powiewa. Ale płacić nawet złotówkę za bzdety o tym czego nie przeczytał i gdzie będzie w radiu czy jakiejś TV to zdecydowana przesada, zaś w sytuacji kryzysu redakcyjnego po prostu dywersja. Zło merytoryczne zaczęło się na samym początku – kiedy na jakiejś sfilmowanej konferencji wystąpił niejaki Michał Fiszer, grubas o którym powiadają, że kiedyś latał odrzutowcami i że jest ruskim szpionem nawet szczególnie się z tym nie kryjącym. Jak potem można utrzymywać, że na temat zbrodni smoleńskiej dopuszczano do głosu jedynie rzetelnych fachowców? Ludzie tam wchodzący z sieci to krowy z krótką pamięcią? Opara... Pozory porządnego faceta i stek bredni rzekomo państwowo-tfurczych nie klasy oficera WAM-u, ale sierżanta z Orzysza, tu wyjaśniam, że to była kiedyś karna kompania. A wyciąganie ręki do blogerów po pieniądze za to, by dalej tworzyli i głosili chwałę gospodarza? No żesz ty, większej bezczelności dawno nie widziałem! A potem stało się co się stało, niestety obie strony załatwiły problem kompletnie bez klasy. Szkoda. Bo inne to było wszystko od tego chłamu na Salonie24. Poznałem nowych, świetnie piszących ludzi, zainteresowałem się nowymi obszarami ludzkiej działalności. A dzisiaj dupa. Nie czuję się sierotą, bo mogę tu coś skomentować i więcej napisać u siebie… E tam, idę spać! Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.03 o 12:19 | |||
Rzecz w tym, że to co dla Ciebie jest oczywiste dla kogoś innego takim być nie musi :) Tym bardziej że w nauczaniu młodzieży większy nacisk nacisk od lat pokładano na propagowanie "cwaniactwa" niż "odpowiedzialności". Nigdzie nie napisałem ze się "mścisz" na NE czy z satysfakcją odbierasz jego upadek. Natomiast przeciwnie zauważyłem nieśmiało że gdyby Cię posłuchano to cała sytuacja by nie zaistniała. Pisząc o "redakcji" miałem na myśli inne osoby.Choćby oprócz ŁŁ pana Słonawskiego czy Rebeliantkę, Carcinkę itp. Naprawdę było tam sporo osób o dużym potencjale. Na temat pana Opary już powiedziałem co miałem do powiedzenia czyli że praktycznie dla mnie jako osobowość praktycznie przestał istnieć, gdy okazało się że pan Grabowski jest jego wspólnikiem. W całej notce natomiast chodziło mi o ataki na NE od chwili jego powstania. Najczęściej w mało wybredny (w formie i treści) sposób przez środowiska uzurpujące sobie prawo określania się jako "prawica". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Były bloger, 2013.02.03 o 14:36 | |||
Widzisz, W.redzie, to jest problem, z którym siłuję się od bardzo wielu lat: mówię komuś coś prawdziwego, a on uważa, że wyłącznie załatwiam własny interes. W papierowej prasie przeszedłem od szeregowca do naczelnego, wcale nie były to też wyłącznie pisma branżowe, więc i specyficzne. Nigdy nie awansowałem po linii partyjnej, w moim wypadku nie było żadnej partii, a dzisiejsze tłumaczenia Targalskiego, że zapisał się do PZPR z powodów taktycznych odczytuje jako kompletne brednie. I teraz: jako bezpartyjny musiałem wszystko co robiłem robić lepiej od „pomazańców”. Nie w sensie podlizywania się strukturze przemocy, ale wierności faktom, przewidywaniu następstw określonych kroków i tak dalej. Opisywałem to już w Polakach.eu, z najbardziej charakterystycznym przykładem pewnej awantury na Mazurach, w którą zaangażowany był ówczesny Książę Dzielnicowy, czyli I sekretarz wojewódzki PZPR. Tam niezgodność z realiami, nie przewidywanie posunięć strony przeciwnej, ba, proste pomylenie nazwiska skończyło by się w najlepszym razie rodzajem berufsverboten, czyli wywaleniem z zawodu, możliwa była też opcja kryminału. Chcę przez to powiedzieć, że są pewne nauki, które mam wypalone żelazem na zadku, jak kowbojska krowa. Dwa i dwa jest cztery – nawet gdy nie mam na to świadków… Z przerażeniem przeto patrzyłem jak Łazarz dawał się wpuszczać coraz głębiej w fałszywe sytuacje i jak niezdarnie miota się w poszukiwaniu rozwiązań. Wybierał niestety niewłaściwe rozwiązania. Szczegóły tych walk pod dywanem nie są mi oczywiście znane, w pewnym momencie uznałem, że już dość dobrego i wypisałem się z Ekranu niczego nie mogąc tam zmienić. Pierwsza Rada blogerów to były kpiny w żywe oczy, jak pewnie pamiętasz to była ta Rada, do której Spirito Libero wysłał Muftiego, którego nie dopuszczono na „salę obrad”. Dalej byli Circ, Coryllus, który potem kazał sobie płacić „za występy” i bodaj Carcajou. Czyli ekipa, z którą można śmiało wsiąść do dziurawej łodzi z nadzieją, że po szybkim utopieniu się cała załoga pójdzie prosto do nieba. Jednocześnie oni w pojedynkę nie są wcale tacy źli, gdyby chcieli pogadać z kimś doświadczonym pewnie mogło by się to potoczyć inaczej. Czy ja jestem tym właściwym? Nie jestem do końca przekonany A inny wymieniani przez Ciebie… Na przykład Rebeliantka z potężną pracą skupioną na „niedoskonałościach” systemu niesprawiedliwości… No po prostu szkoda pracy tych ludzi! Kiepsko wyszło. Jedni działali z ubezpieczeniem, reszta na wariackich papierach. A wszystko można było przewidzieć. Dobra, dajmy spokój minionemu. Tak to widać w sieci bywa. Do mikrofonu pchają się jąkały, przed kamerę Quasimodo et consortes, na piśmie najbardziej lubią popisywać się dyslektycy, czyli za moich czasów szkolnych uczniowie leniwi i krnąbrni, po trzecim spotkaniu z „psią kołatką” dysleksja najczęściej mija bezpowrotnie. Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.03 o 18:26 | |||
Masz rację. Znowu "para poszła w gwizdek" zostaliśmy z "ręką w nocniku". Zastanawiam się czasem czy nie nie czas przestać "walczyć z wiatrakami" ? I popatrz, nie potrafię :( odpozdrawiam także serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.03 o 10:56 | |||
Napisałem co myślę - i tyle. A ze na cukier jestem łasuch. To nie szafował bym tak bardzo tym dobrem :) "..Ale tak z grubsza znając historię, czy kiedykolwiek było inaczej?.." Masz 100% rację i dlatego obecnie jest jak widzimy ;) Wolę być "trąbą" aniżeli wszą czy mendą. Ale to tylko moje zdanie. Cóż zrobić, inaczej nie potrafię :( | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
MatiRani, 2013.02.03 o 16:50 | |||
Zachowac koryto to cel nadrzedny który rozbija sie na nastepujaca hierarchie zadañ ;-) 1. Sluzyc wiernie PRZEDEwszystkim Masters of The City of London 2. Pomóc wydzialom lokalnym Banksterów z Wall Street. 3. Zabezpieczyc interesy Korporatokracji miedzynarodowej 4. Dac zarobic rodzimym Eskimosom i ochronic ich od konkurencji tubylczej 5. Przypodobac sie wyborcom obiecujac byle co i byle jak byle by bylo atrakcyjne dla momentu 6. Stawiac zaslone dymna nad rzeczywistymi kierunkami dzialan 7. Nachapac sie tu i teraz 8. zabezpieczyc sobie bezkarna przyszlosc zapomnialem czegos? MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Hanys, 2013.02.03 o 17:00 | |||
Dodałbym pkt.9: współpracować ze zdrajcami, ludobójcami i rytualnymi mordercami. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
MatiRani, 2013.02.05 o 13:33 | |||
To jest wliczone w punktach 1 i 2! ;-)) pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
MatiRani, 2013.02.03 o 00:57 | |||
Szanowni, ty notka o tycg "u góry": The Fed gained control of America’s money in 1913. Government debt now soars toward $17 trillion. Interest paid to service this debt, for the year 2011 alone, was $454,393,280,417.03, largely funneled by the Fed to eight international banking families: Rothschild's of London and Berlin; Lazard Brothers of Paris; Israel Moses Seaf of Italy; Kuhn, Loeb & Co. of Germany and New York; Warburg & Company of Hamburg, Germany; Lehman Brothers of New York; Goldman, Sachs of New York; Rockefeller Brothers of New York. Ever heard a better argument for entitlement reform? Rothschild wealth alone is estimated at $500 trillion. Po naszemu, to USrAelem rzadzu FED od 1913r, Dlug maja coraz wiekszy, interesy od dlugu sa duze i zarabiaja je wyszczególnione banki. Wszystkie nalezace do konkretnych osób. Przy okazji - FED jest bankiem PRYWATNYM nalezacym do tychze samiuskich banków którym Hamerykanie placa haracz... Jasne? FED drukuje a interesy zarabie jego wlasciciel. Proste pozdrawiam MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
w.red, 2013.02.03 o 11:03 | |||
A czy ktoś w tym miejscu widział problem inaczej ? I to prawie od samego początku ? PZDr ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
Leszek, 2013.02.03 o 12:07 | |||
a najzabawniejsze w tym wszytskim jest to, że Amerykanie na obsługę tych kredytów płacą podatek dochodowy, który pobierany jest nielegalnie, wszyscy zainteresowani o tym wiedzą i nic. A jak JFK chciał zrobić porządek poprzez emisję zabezpieczonych państwowym srebrem US notes, to w roku 50tej rocznicy przejęcia kontroli nad finansami USA, został przedwcześnie przeniesiony na tamten świat. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
w.red, 2013.02.03 o 12:21 | |||
I tak wygląda "wolność" po Hamerykańsku ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
MatiRani, 2013.02.03 o 13:41 | |||
Wiedzac kto i jak rzadzi USrAelem musimy sie wiec zastanawiac kto i jak rzadzi Polska, znalezc ta informacje ( nie u Kosseckiego ) oraz pokazywac to ludziom jak najszerzej. Wiedza zrodzi bojkot i powrót do zdrowych polskich tradycji narodowych. Ok, wiem, brzmi to szumnie. Tymniemniej demokrature akceptujemy z dobrej woli tylko dlatego, ze nas przekonano ( miliardowymi nakladami na propagande ) ze to jest dobry dla ludzkosci system, a przeciez nim nie jest. Dzisiejsze demokratury to inne przyklady slynnego "centralizmu socjalistycznego" - my ci powiemy kogo wybrac a ty na niego zaglosujesz, ok? A w zamian dostaniesz OBIETNICE których nie zrealizujemy nigdy, ok? pozdr MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
Leszek, 2013.02.03 o 19:00 | |||
Demokratura (fajne określenie) to sposób przerzucania odpowiedzialności na barany za ich strzyżenie i ubój. Natomiast samorządność na poziomach niższych jest sposobem na ujawnianie się ludzi zdolnych i ambitnych, którzy na podstawie osiągnięć na tych poletkach powinni być zapraszani przez Organizację Polityczną Narodu do działalności w niej. Sama OPN działać powinna kolegialnie jako ciało osób w naturalny sposób powiązanych z państwem nie tylko ideowo ale i będąc jego interesariuszami, gdzie ogólne kierunki uchwala się kolegialnie na bazie konsensusu. Tam gdzie ludzie są poinformowani, życzliwi dla Kraju i doświadczeni, najlepsze rozwiązania powinny być raczej jasne, ale za wykonywanie zadań na poziomie "ministerialnym" odpowiedzialni byliby konkretni ludzie. Przywódcę zaś, głównie do celów reprezentacyjnych, wybierałoby ścisłe kolegium OPN na dość długi okres czasu, i powinien to być człowiek posiadający duże doświadczenie i autorytet, ale niekoniecznie być realnym liderem. To tak dla bezpieczności :-) takie systemowe dziś mnie naszły przemyślenia. pozdrawiam, | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny - A chachary zarabiaja: | |||
MatiRani, 2013.02.05 o 13:35 | |||
Calkiem zdrowe i logiczne przemyslenia systemowe. Ludzie poinformowani powinni byc zyczliwsi dla Kraju niz niedouki typu Bula czy Kwacha. OPN - Rzad. Piszesz : " za wykonywanie zadań na poziomie "ministerialnym" odpowiedzialni byliby konkretni ludzie" Slowo kluczowe , moim zdaniem, ODPOWIEDZIALNI. Karnie i moralnie. Nieudolnosc karana moralnie - zakaz pracy dla Narodu. Nieuczciwosc karana prawnie - obowiazek odpracowania wyrzadzonych szkód chocby i w kamieniolomach - i strata stanu posiadania w 100% na pokrycie chocby drobiny wyrzadzonych szkód gospodarce Kraju. Sukcesy nie jakos specjalnie nagradzane, bo za to mu sie placilo pensje, ale oczywiscie uznanie, poklask, szacunek, szanse na dalsze dzialanie dla Narodu. Impresje z marszu... pozdrawiam Maciej O strzyzeniu owiec akurat czytalem u Hong Songbing - Wojna o Pieniadz. Temat mi juz znany, ale facet przeczytal wiecej niz ja ( Mullinsa? ) i podaje bardzo ciekawe nowe dla mnie FAKTY. Np.: Keynes i Victor Rothschild byli razem w tajnym towarzystwie Apostle... tak sie zaczela ich przyjazn i wspólpraca - a wedlug Rothbarda, Keynes jak choragiewka na dachu obracal sie za zyskiem i uznaniem... jak niezbyt madrym ludziom pokroju Busha, Marxa, Roosevelta czy Willsona, pomozono mu w odpowienim momencie i z odpowiednim scenariuszem aby stal sie KIMS na scenie ekonomii Korporatokracji. No i za grajac reprezentanta ludu kontra banksterzy, pomógl zlamac parytet zlota. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.02.05 o 12:33 | |||
Bardzo trafnie ujęte spostrzeżenia GG. Żeby nie kłócić i nie wytwarzać podziałów przy wielkich projektach, trzeba najpierw przejść drogę mniejszych projektów. To konieczny sposób dojścia do skuteczności. My zaś zawsze wolimy motyką na słońce i potem dziw, że się nie udało. Opara miał niejasne intencje, chyba nieźle określone przez GG. ŁŁ zaś trochę za dużo pychy i wiary w magię sukcesu. A tu po prostu trzeba robić.. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "Prawicowe" szambo wybija po raz kolejny | |||
w.red, 2013.02.05 o 13:16 | |||
No cóż. Po staremu. Każdy widzi to co chce widzieć i w jaki sposób mu to odpowiada. Dla mnie wypowiedź GG to naigrywanie się ze słabości i upadku innego oraz czerpanie z tego satysfakcji. A że ktoś zgrzeszył "pychą" i nadmierną wiarą we własne możliwości ? ." Kto jest bez winy, niechaj pierwszy rzuci kamieniem" - cytując Mistrza. Robota dla samego faktu robienia nigdy u mnie nie miała dobrych konotacji. A "prawica" od lat to swoim zachowaniem i postępowaniem uzasadnia.. Ech.. szkoda gadać. Wciąż wspólnie z innymi usiłują zachować monopol na "King Sajz" | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |