słowa kluczowe: Donald Tusk, książka.
Linki, cytaty, nowiny2013.11.07 09:07

Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia

(poleca )
 
Książka jest opowieścią o oryginalnym polityku, jego niełatwym życiorysie w niełatwych czasach.
 
Jest historią człowieka wplecioną w koło historii. Autor analizuje zbiegi okoliczności i sprzyjające politykowi zwroty akcji, dzięki którym Donald Tusk stanął na czele najpierw Kongresu Liberalno-Demokratycznego, potem Platformy Obywatelskiej, a wreszcie polskiego rządu.

Źródło: +lubimyczytac.pl


POLACTWO WYBRAŁO NIEMCA NA PREMIERA POLSKI, A SKUTKI SĄ TRAGICZNE

Książka Sławomira Grabiasa "Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia" (wyd. Signum Temporis, 2011) umożliwia czytelnikowi zrozumienie wielu "niepojętych rzeczy", jakie wyprawia obecny "władca Polski", rzeczy które "nie mieszczą się Polakom w głowach".

Bo też faktycznie to, co wyprawia Tusk można tylko zrozumieć tylko poprzez zaszczepioną mu nienawiść do polskości z jednoczesnym teatralnym zakładaniem maski Polaka i patrioty. Jak tragiczne są tego skutki dla Polski, miliony Polaków odczuły już na własnej skórze.

A prawda jest szokująca i jest przeciwieństwem tego teatru, który odstawia:

Dziadek Tuska ze strony ojca był ochotniczo w hitlerowskim wehrmachcie.
Brat dziadka ze strony matki, również służył w wehrmachcie.
Natomiast babka ze strony matki, z domu Liebke, była rodowitą Niemką.
Męska część rodziny zginęła w Rosji, na frontach I i II wojny światowej.
Ciotka matki Donalda Tuska zginęła wraz z czwórką dzieci podczas
ucieczki w styczniu 1945 r. na pokładzie słynnego "Wilhelma Gustloffa", storpedowanego przez Rosjan. Matka Donalda Tuska wspomina, że jej mama i babcia chciały uciekać po wojnie do Niemiec, bo "w końcu były Niemkami" (Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia" Sławomir Grabias, Wyd. Signum Temporis, 2011).

Babka Tuska, salowa, musiała odejść z pracy w szpitalu, bo była szykanowana ze względu na jej silny niemiecki akcent. To, że w rodzinie Tuska rozmawiało się po niemiecku, nie było tajemnicą (Grabias, str. 26).

Tusk zdawał sobie sprawę z problemów z tożsamością narodową swojej rodziny. Miał od dzieciństwa zaszczepioną nienawiść do Rosjan, próbował też wypierać swoją niemieckość i szczerze nienawidził Polaków, bo był jako dzieciak wyzywany od hitlerowców na podwórku i w szkole.

Jego wielką traumą jest chorobliwa nienawiść do polskości oraz wypieranie się własnego pochodzenia, wypieranie się swoich dziadków, udawanie, że jest kimś innym, niż jest naprawdę! Ten stres z zapierania siebie samego uformował psychopatyczną, bezwzględną psychikę Tuska, który nigdy nie waha się rozpowszechniać obrzydliwych kłamstw na przeciwników politycznych czy też wyrzucać oddanych mu pracowników jedynie dla własnej kariery i stołków. Dlatego my Polacy jako obywatele powinniśmy dokładnie wiedzieć, kogo wybieramy na premiera czy na prezydenta i jakie jest jego pochodzenie. To jest normalnym prawem każdego narodu wybierającego swoich przywódców w USA, W.Bryt, czy Francji.

Tusk doskonale wiedział, kim była jego rodzina, ale kalkulując, że może mu ona zaszkodzić, wolał wypierać się i kłamać. Dlaczego więc kłamcy i oszustowi powierzono sprawować w Polsce tak wysoki urząd?

Dlaczego dopuszczono, żeby wyrządził tyle straszliwych szkód Polakom i Państwu Polskiemu? Kto za tym stał i stoi?


Źródło: komentarz na +niezalezna.pl (Pisownia i ortografia zostały przeze mnie poprawione - MT) 

6203 odsłony średnio 5 (2 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.07 o 10:18
Jak już piszą biografie to znaczy, że tego pora dać do salonu figur woskowych, a nowi są już pewnie przygotowywani.
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Piotr Świtecki, 2013.11.07 o 11:57
Masz Waszeć na myśli PiSatych, czy Ruch Narodowy?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.07 o 12:04
Jak Waść dobrze wiesz jestem zdania, że conajmniej jeden, a sądzę, że zdecydowana większość jeśli nie wszyscy, z liderów członków rady decyzyjnej ruchu narodowego nie są niczyimi podrzutkami.

Pisiaci też jakoś mi aktualnie nie straszni. Pewnie powinni być bo wiele wskazuje, że wygrają wybory i "osiągną władzę", jednak nie widzę u nich długodystansowców. Raczej odchodzące powoli dinozaury, niektóre już szczerbate. Pana Hofmana niezbyt poważam.

Zastanawiam się co nowego i jak szykują. Może Waść podzieliłbyś się swoimi podejrzeniami i przypuszczeniami w szerszym kontekście niźli tylko wśród ruchowców narodowych?
Pozdro
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Piotr Świtecki, 2013.11.07 o 12:08
Czekam jeszcze na odpowiedź p. Ciesielskiego, ciekaw jestem jak on to widzi (skoro obrzucił "kukułczymi jajami").
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.07 o 12:13
Swoją droga jestem bardzo zadowolony, że to się tak toczy. W innych miejscach blogosferowych nastąpiłby wybuch emocji, wzajemnych oskarżeń, upływ żółci. Być może cenzura albo ban.

Tutaj mamy tak, że pad Dariusz coś powiedział, oskarżył (pomówił?) i jeśli nie udowodni lub chociaż wysoce uprawdopodobni to te oskarżenia spadną na niego samego. I taką zasadę powinniśmy stosować. Nie patrzeć najpierw na oskarżanego tylko na oskarżającego.

Informacja, że wyciąga wnioski na podstawie dostępnej wiedzy jest zbyciem i ucieczką w daleką podróż rozmyślań jak z tego wybrnąć. Jakoś ja nie mam nigdy pretensji, że z tych samych przesłanek nie wszyscy wyciągają takie wnioski jak ja.

Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Piotr Świtecki, 2013.11.07 o 12:39
Ja prawdę mówiąc poczułem dumę, kiedy p. Benedykt odpisał "Jestem zaskoczony poziomem odpowiedzi. Tym, że próbują zrozumieć i pytają o uzasadnienia."

Zdaje się, że się już portalowo dopracowaliśmy pewnej unikalności w podejściu do informacji.

Inna sprawa, że trzeba mieć mechanizmy nie pozwalające zatonąć w nadmiarze. Ale o tym z kolei Pan Docent też na swoich seminariach wspomina, więc nie tracę nadziei na jakieś skuteczne sposoby i na to :-)

Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.07 o 12:54
Powinienem i ja czuć dumę, ale może to już pycha, bo się zastanawiam dlaczego pan Dariusz klepie mnie po główce jak Beny Hill swojego pupilka.

Szkoda, że nikt nie płaci bo dbać o jakość i właściwe przetworzenie to proces czasochłonny. Może trzeba zgłosić się z do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z prośbą o stypendium i dotacje na projekt? :).

Przydałby się jakiś mechanizm wyławiający jeszcze co bardziej ważne newsy wśród ważnych. No i opracowania na podstawie dostarczanych info.
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia   
Vortex, 2013.11.07 o 12:50
Podstawą kariery Tuska są potężne i bardzo wpływowe niemieckie siatki agenturalno szpiegowskie w Polsce. Jeżeli się to zrozumie, to wiele spraw staje się jasnych. Należy przyjąć założenie że Niemcy kontrolują wiele ważnych urzędów i instytucji w Polsce. I działają w ścisłej współpracy z żydami, których wpływy są jeszcze większe. Można spokojnie przyjąć że razem kontrolują większość ministerstw i urzędów centralnych. W tej sytuacji bezproblemowe penetrowanie kluczowych obszarów polskiego życia nie dziwi, gdy żadnego przeciwdziałania ze strony państwa, a wręcz przeciwnie. Przejmują, kradną, biorą, niszczą, - gospodarka, media, co tam jeszcze.
W takiej sytuacji wypromowanie przez nich Niemca na premiera, to nic nadzwyczajnego. Teraz zresztą wydaje się, że kolej na Żyda, tak mi intuicja podpowiada, że mają jakiś układ co do takiego "płodozmianu".
A tak wciąż powraca sprawa niezwykłej brutalności części policjantów, jakby ktoś sadystów dobierał. A wy chyba nie myślicie że w tych komórkach od kadr w MSW i policji to Polacy pracują. No, może kilku się jeszcze uchowało, ale bez złudzeń, tam polskość wytrzebili już dawno i gruntownie.
Oczywiście żeby ukryć/zamaskować swoje istnienie organizują nam coraz bardziej nasilającą się walkę z sowiecką okupacją, ale to już inny temat.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.07 o 12:56
Votrex rozwiń skrzydła blogowo notkowe bo chce się Ciebie czytać :-).

Pozdrawiam i dopinguję
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Piotr Świtecki, 2013.11.07 o 13:06
Popieram przedmówcę! ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Adam39, 2013.11.07 o 13:16
Również popieram przedmówców!
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia   
Vortex, 2013.11.07 o 14:47
Piszem, co piszem. Co nie piszem, to nie piszem. ;-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Sławomir Grabias: Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.07 o 15:21
Pisz więc co nie piszesz :-). Czy wolisz na kanapie między temi co "wiedzą ale nie powiedzą"?

Wolisz żeby prosić czy żeby nie prosić?

Bo mi już chyba się znudziło nagabywanie leniuchów ;-).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑